Hotel Bahagia

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in het centrum bij het shoppingcenter in Langkawi met fitnessfaciliteiten

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Bahagia

Studio | Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer
Bezienswaardigheid
Ingang binnen
Junior suite, 1 kingsize bed | Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer
Bar (ter plaatse)

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Fitnessruimte
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 24
inclusief belastingen en toeslagen
3 apr - 4 apr

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
19 van 19 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een minibar
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, geen ramen

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Studio

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • Max. aantal: 6
  • 6 eenpersoonsbedden

Junior suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Badjassen
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Family Room

  • Max. aantal: 4
  • 2 Queen Beds

Superior Twin Room Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Standard Room Non Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Standard Room without Window Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Deluxe Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed of 2 Twin Beds

Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Superior Room Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed of 2 Twin Beds

Triple Room Non smoking

  • Max. aantal: 3
  • 1 Double Bed and 1 Twin Bed

Studio Non smoking

  • Max. aantal: 6
  • 6 Twin Beds

Junior Suite Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Deluxe Queen Room Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Superior Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No. 68-78 Persiaran Bunga Raya, Langkawi Mall, Phase II, Kuah, Langkawi, Kedah, 07000

In de buurt

  • Langkawi Parade MegaMall - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Night Market - 16 min. wandelen - 1.4 km
  • Adelaarsplein - 3 min. rijden - 3.1 km
  • Langkawi Terminal Ferry - 3 min. rijden - 3.2 km
  • Kuah Jetty - 3 min. rijden - 3.3 km

Lokaal vervoer

  • Langkawi (LGK-Internationale luchthaven Langkawi) - 20 min. rijden

Restaurants

  • ‪Wan Thai Restaurant - ‬1 min. wandelen
  • ‪Kedai Makan Kak Timah - ‬9 min. wandelen
  • ‪Wonderland Food Store - ‬9 min. wandelen
  • ‪Restoran Nasi Atan - ‬9 min. wandelen
  • ‪Qinma Cigars & Tobacco - ‬8 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Bahagia

Hotel vlak bij Night Market
Hotel Bahagia bevindt zich dicht bij Adelaarsplein en Langkawi Terminal Ferry en biedt een buurtwinkel, een shoppingcenter ter plaatse en een kapsalon. Avontuurlijke reizigers kunnen boogschieten, wandelen/fietsen en tokkelen bij dit hotel. Het plaatselijke restaurant Bahagia Coffee House serveert lunch en diner. Gratis wifi in de kamer, een droogkuis/wasserijservice en een fitnesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Limousine- of autoservice, fietsverhuur en gratis kranten
  • Een lift, een 24-uurs receptie en een feestzaal
  • Een kluis bij de receptie, bagageopslagruimte en een vergaderruimte
Kamervoorzieningen
De 200 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Koreaans, Maleis

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 07.00 uur en 22.00 uur
  • Shuttleservice van/naar de veerbootterminal (toeslag)
  • Limousine-/autoservice

Eten en drinken

  • Een restaurant
  • Met zijn tweeën/besloten dineren

Restaurants ter plaatse

  • Bahagia Coffee House

Dingen om te doen

  • Boogschieten
  • Fietsenverhuur
  • Sportschool
  • Tokkelen
  • Wandel- en fietsroutes
  • Winkelcentrum

Gezinsvriendelijk

  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • In een natuurreservaat

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de veerbootterminal en de luchthaven (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 3 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

The city tax listed above may increase during popular local events such as the Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman and Oceanman Malaysia.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 35 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Bahagia Hotel
Bahagia Langkawi
Hotel Bahagia
Hotel Bahagia Langkawi
Hotel Bahagia Hotel
Hotel Bahagia Langkawi
Hotel Bahagia Hotel Langkawi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Bahagia?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Bahagia?

Vandaag, 2 apr. 2025, kost een verblijf bij Hotel Bahagia van één nacht voor twee volwassenen op 3 apr. 2025 min. € 22,98, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Bahagia voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel Bahagia inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Bahagia uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Bahagia een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 07.00 uur en 22.00 uur. Er geldt een toeslag van MYR 35 per voertuig.

Waar staat Hotel Bahagia?

Dit hotel ligt in Kuah, op 1,3 km van Night Market en op 5 km afstand van Adelaarsplein en Langkawi Terminal Ferry. Kuah Jetty ligt op 3,3 km.

Beoordelingen over Hotel Bahagia

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 37 van 332 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 107 van 332 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 109 van 332 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 52 van 332 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 332 beoordelingen

6,4/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very dirty and bad maintained rooms... not advised. Very noisy and smelly rooms.
2 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Brahim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tourists stay away from this hotel
Very good breakfast at the restaurant attached to the hotel! And that's all! For the rest I would not recommend this hotel if you are a tourist on holiday; the hotel is located far away from the POI's, the rooms are beneath the standards and staff that speak english are scarce!

8/10 – Goed

Datuk Mat Zaki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Mohamed

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Good things 1. Nice location 2. Nice staff 3.very good room space Bad things 1. The furnature is old 2. The bed is not comfortable 3. The breakfast is realy realy realy bad!! 4. The air conditioner leaked water
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Ann, Kl

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Overall ok. No iron in the room. Very inconvenient to iron outside as its hot and no privacy. Could improve on the food served for breakfast.
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
senang access. bilik terlalu sempit
3 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
古いHotel
築年数が相当古いようで、部屋の木製ドアがすんなり開閉せず。力を込めて閉じないとロックできる位置まで行きません。でも、そうすると『バタ〜ン!』と大きな音が廊下中に響いてしまう。それがあちらこちらで。。。毎度響き渡っていた!  また室内には微細なアリやダニのような虫が常態的に居ました。寝入り際 蚊にも刺される事が続き 近所のスーパーマーケットで蚊取り線香を調達し、やっと熟睡できました。 次は他のホテルを選びま〜す。
13 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
写真をみて予約をしましたが独房のようなところでまるでイメージと違いました。standard roomはタオルが付いていませんし本当に汚かったです。スタッフさんの対応は親切な方が多くすぐにアップグレードしてくださいました。 ですが、翌日のタクシーをお願いしていたのですが伝達がされておらずかなり時間がかつかつになりました。ベットメイキングは綺麗にされていました。
3 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
washroom don't have lock,very far to town area。breakfast not good,wifi need to buy
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

NOORLELAH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
The room was just average
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Lely

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good everything
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel should provide iron for guest . There is a long queue cos only one iron is place at the corridor.
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

It was nice.
3 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Breakfast ok only
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Ina, Kuala lumpur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I like the room 😊
2 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Jana

Negatief: Netheid, comfort kamer
Nedoporucuji
Pokoj s vyhledem do postranni ulicky. Pry nelze vymenit .... Hluk z venkovnich klimatizaci. Neustale padajici pomala wifi, v den odjezdu nefungovala vubec. Po reklamaci vam reknou, ze dnes koncite, tak nazdar ..... Koupelna plna plisne. Uklid pokoju denni a ok. Snidane dostatecna, jidla dobra. Mistnost vsak preplnena a malo klimatizovana.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Sulaiman, Singapore

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Stay at hotel bahagia
My first stay expirence is good and it near to night market and near to by chocolate place. It was a good place to relax and have a nice room, but the hotel staff are not friendly at all they don help when you needed a helping for wifi or someting you need to know? That is not good for a nice hotel. So all is ok
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Farah, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2018