Grand Hotel Seifuso
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Stadsdierentuin van Omuta
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Grand Hotel Seifuso
Beoordelingen
6,2 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden
Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden
Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden
Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style) laden
Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Digitale zenders
Gelijkaardige accommodaties
HOTEL R9 The Yard Arao
HOTEL R9 The Yard Arao
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Airconditioning
Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, (19)
De prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
2-4 Harayama, Omuta, Fukuoka, 836-0862
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 550 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
GRAND HOTEL SEIFUSO Hotel
GRAND HOTEL SEIFUSO Omuta
GRAND HOTEL SEIFUSO Hotel Omuta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Grand Hotel Seifuso
Beoordelingen
6,2
5,4/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
5,4/10
Voorzieningen
4,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 sep 2024
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Hirokazu
8 sep 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Hirokazu
2 nachten verbleven in september 2024
4/10 – Matig
??
Reisde met familie en kleine kinderen
17 aug 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
??
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Rie
30 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Rie
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
John
Reisde met een groep
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
John
3 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
ようこ
22 apr 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ようこ
1 nacht verbleven in april 2024
4/10 – Matig
マサコ
6 mrt 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
マサコ
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
TAISHI
25 feb 2024
TAISHI
1 nacht verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
Hiroko, Gilbert
1 dec 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroko
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
HAJIME
9 okt 2023
HAJIME
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Kitaki, Shibuyaku
12 sep 2023
Kitaki
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Yasushi
13 mrt 2022
Yasushi
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Hiroharu
27 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiroharu
1 nacht verbleven in november 2021
4/10 – Matig
Yusaku
Reisde met familie
3 nov 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusaku
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
MASATOSHI
30 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service
MASATOSHI
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
EIKA
11 sep 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EIKA
1 nacht verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
6 mei 2021
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
oyanagi
Zakenreiziger
11 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
oyanagi
1 nacht verbleven in april 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 nov 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
2/10 – Ontzettend slecht
ippei
Zakenreiziger
21 jul 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ippei
4 nachten verbleven in juli 2020
4/10 – Matig
Tsutomu
Reisde met familie
20 jul 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tsutomu
2 nachten verbleven in juli 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
2 jul 2020
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 jan 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020