Sightseeingtour van een hele dag per bus door Tokio, inclusief cruise
9/10
9 van 10Wat is inbegrepen?
Overzicht
Locatie van activiteit
Verzamelpunt/inwisselingslocatie
Verschillende ontmoetingsplekken/inwisselpunten beschikbaar, bekijk de locatie-informatie voor een volledige lijst.
Beschikbaarheid controleren
Van Ginza geen lunch
Deze optie is zonder lunch.
Ophaalservice bij Matsuya Ginza (voor metrostation Tokyo Ginza, uitgang A13)
VERGADERTIJD: 7:20
VERTREKTIJD: 7:30
Wacht op ons voor het Tokyo Metro Ginza Station, uitgang A13.
Kijk uit naar de groen-witte vlag “Japan Panoramic Tours”.
Houd er rekening mee dat onze bus op tijd vertrekt (7:30 uur) en dat we niet kunnen wachten op late klanten.
Van Shinjuku geen lunch
Deze optie is zonder lunch.
Ophalen bij Shinjuku Love statue.
VERGADERTIJD: 7:50
VERTREKTIJD: 8:00 uur
Kijk uit naar de groen-witte vlag “Japan Panoramic Tours”.
Houd er rekening mee dat onze bus op tijd vertrekt (8:00 uur) en dat we niet kunnen wachten op late klanten.
Van Ginza met lunch
Deze optie is met lunch.
*Het hoofdgerecht is Japanse Fried Chicken. Als u vegetarische of glutenvrije maaltijden nodig heeft, kunt u dit tijdens het reserveren aangeven. Het restaurant kan dit niet op de dag van de tour regelen.
Ophaalservice bij Matsuya Ginza (voor metrostation Tokyo Ginza, uitgang A13)
VERGADERTIJD: 7:20
VERTREKTIJD: 7:30
Wacht op ons voor het Tokyo Metro Ginza Station, uitgang A13.
Kijk uit naar de groen-witte vlag “Japan Panoramic Tours”.
Houd er rekening mee dat onze bus op tijd vertrekt (7:30 uur) en dat we niet kunnen wachten op late klanten.
Van Shinjuku met lunch
Deze optie is met lunch.
*Het hoofdgerecht is Japanse Fried Chicken. Als u vegetarische of glutenvrije maaltijden nodig heeft, kunt u dit tijdens het reserveren aangeven. Het restaurant kan dit niet op de dag van de tour regelen.
Ophalen bij Shinjuku Love statue.
VERGADERTIJD: 7:50
VERTREKTIJD: 8:00 uur
Kijk uit naar de groen-witte vlag “Japan Panoramic Tours”.
Houd er rekening mee dat onze bus op tijd vertrekt (8:00 uur) en dat we niet kunnen wachten op late klanten.
Wat is wel en niet inbegrepen
Belangrijke info voor je boekt
- De volgorde van de reisroute kan worden gewijzigd, afhankelijk van het verkeer, het weer of andere operationele redenen.
- Als een van de bezoekplaatsen gesloten is, zullen we proberen een alternatieve plaats te bezoeken.
- De lunch/restaurant kan om operationele redenen wijzigen.
- Wij leveren geen extra afleverservice.
- Soms kan een cruise worden onderbroken vanwege hoog water of technisch onderhoud. In dat geval bezoeken we een alternatieve plek (Hamarikyu-Garden of Fukagawa museum) zodat we Odaiba niet bezoeken. In dit geval wordt geen restitutie gegeven.
- Laat ons weten hoeveel baby's (0-3) je meeneemt.
- Geef bij het reserveren het aantal klanten aan dat vegetarische maaltijden of glutenvrije maaltijden wenst.
- Moslimvriendelijke maaltijden, Allergievriendelijke maaltijden, lactosevrije maaltijden etc. zijn niet beschikbaar. Boek de tour zonder lunch.
- Vanwege het weer, de verkeersomstandigheden of de opschorting van de activiteiten kan het voorkomen dat we niet alle activiteiten kunnen uitvoeren. De tour gaat naar een alternatieve plaats of geeft een geschenk uit als compensatie, afhankelijk van de situatie op dat moment. Voor deze wijzigingen wordt geen restitutie verleend.
- In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen activiteitenservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht. Het annuleringsbeleid van de leverancier is van toepassing
Wat je kan verwachten
Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen
Grondigere hygiënemaatregelen
- Vaak aangeraakte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd
- Voertuigen en zalen worden schoongemaakt met ontsmettingsmiddelen
- Voertuigen en zalen worden vrijgehouden tussen reizigers
Sociale afstandsmaatregelen
- Contactloze inwisseling van tickets
Veiligheidsmaatregelen
- Hygiënische handgel aanwezig