Perfect Kyoto 1Daagse Bus Tour
9,6/10
9,6 van 10Wat is inbegrepen?
Overzicht
Locatie van activiteit
Verzamelpunt/inwisselingslocatie
Beschikbaarheid controleren
Kyoto tour zonder lunch
Deze optie is zonder Lunch
MEETING: voor Tully's Coffee in Kyoto Avanti
ADRES:31 Nishi-Sanno Cho, Higashi-kujo, Shimogyo-ku, Kyoto-shi, Kyoto Japan
CHECK-IN TIJD: 7:50 uur
VERTREKSTIJD: 8:00 uur
Kijk uit naar de groen-witte vlag “Japan Panoramic Tours”.
Houd er rekening mee dat onze bus op tijd vertrekt (8:00 uur) en dat we niet kunnen wachten op late klanten.
Kyoto tour met lunch
Deze optie is inclusief lunch
(Vegetarische lunch kan tot 2 dagen voor de tour worden aangevraagd)
VERGADERING: voor Tully's Coffee in Kyoto Avanti (een kaart is bijgevoegd)
ADRES:31 Nishi-Sanno Cho, Higashi-kujo, Shimogyo-ku, Kyoto-shi, Kyoto Japan
CHECK-IN TIJD: 7:50 uur
VERTREKSTIJD: 8:00 uur
Kijk uit naar de groen-witte vlag “Japan Panoramic Tours”.
Houd er rekening mee dat onze bus op tijd vertrekt (8:00 uur) en dat we niet kunnen wachten op late klanten.
Wat is wel en niet inbegrepen
Belangrijke info voor je boekt
- Laat het ons weten als je kleine kinderen (0-3 jaar) meebrengt die zelfstandig zitten en niet door iemand van de groep worden vastgehouden.
- Als een plaats gesloten is, proberen we naar een andere plaats te gaan.
- De volgorde van het reisplan hangt af van het verkeer, de weersomstandigheden en de openingstijden.
- Je kunt 10 minuten voor aanvang van de geboekte tour inchecken.
- Laat ons vóór de tour uw boekingsnummers en het totale aantal personen weten als u meerdere boekingen heeft of als u afzonderlijk heeft geboekt.
- Onze lunch is in buffetvorm. Houd er rekening mee dat de meeste gerechten gluten bevatten. Klanten met een glutenbeperking raden we af om de lunch te reserveren.
- Houd er rekening mee dat op de volgende data de lunch een vaste maaltijd kan zijn in plaats van het buffet: 17, 23, 24 en 30 november.
- In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen activiteitenservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht. Het annuleringsbeleid van de leverancier is van toepassing
Wat je kan verwachten
Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen
Grondigere hygiënemaatregelen
- Vaak aangeraakte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd
- Voertuigen en zalen worden schoongemaakt met ontsmettingsmiddelen
- Voertuigen en zalen worden vrijgehouden tussen reizigers
Sociale afstandsmaatregelen
- Contactloze inwisseling van tickets
Veiligheidsmaatregelen
- Hygiënische handgel aanwezig