Ilha Grande met boottocht en lunch
Van C2Rio Tours & Travel
7/10
7 van 10Gratis annulering mogelijk
Wat is inbegrepen?
Overzicht
Locatie van activiteit
Verzamelpunt/inwisselingslocatie
Verschillende ontmoetingsplekken/inwisselpunten beschikbaar, bekijk de locatie-informatie voor een volledige lijst.
Beschikbaarheid controleren
Ilha Grande met boottocht (geen lunch)
Ophalen en wegbrengen van hotels in de zuidelijke zone van Rio de Janeiro (Copacabana, Leme, Ipanema, Leblon) is inbegrepen.
Starttijd: 06.30 uur
Prijsdetails
€ 42,61 x 1 volwassene€ 42,61
Totaal
Ilha Grande met boottocht en lunch
Ophalen en wegbrengen van hotels in de zuidelijke zone van Rio de Janeiro (Copacabana, Leme, Ipanema, Leblon).
Starttijd: 06.30 uur
Prijsdetails
€ 50,45 x 1 volwassene€ 50,45
Totaal
Content op deze pagina is mogelijk geproduceerd door machinevertaling
Wat is wel en niet inbegrepen
Belangrijke info voor je boekt
- Kinderen van 4 jaar en jonger zijn gratis, mits ze geen zitplaats bezetten.
- Er is geen toegang voor mensen met mobiliteitsbeperkingen.
- Voor je veiligheid zijn de boottocht (schoener) in Angra dos Reis en alle nautische routes onderhevig aan wijzigingen als gevolg van maritieme omstandigheden en interventie door de Braziliaanse marine.
- Vervoer van en naar de zuidelijke zone van Rio de Janeiro (Copacabana, Leme, Ipanema & Leblon) in een voertuig met airconditioning.
- Zorg dat je 10 minuten voor de geplande ophaaltijd klaarstaat.
- Deze ervaring vereist een minimum aantal personen. Bij annulering wegens gebrek aan reizigers bieden we een andere datum/ervaring voor de realisatie of een volledige terugbetaling tot 24 uur van tevoren.
- Op Ilha Grande met boottocht en lunch bestaat de inbegrepen lunch uit een eenvoudige maaltijd bereid door de lokale gemeenschap.
- Een tweetalige gids begeleidt de groep tijdens het grondtransport. Er is geen tweetalige gids op de boot
- In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen activiteitenservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht. Het annuleringsbeleid van de leverancier is van toepassing
Wat je kan verwachten
Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen
Grondigere hygiënemaatregelen
- Vaak aangeraakte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd
- Voertuigen en zalen worden schoongemaakt met ontsmettingsmiddelen
- Voertuigen en zalen worden vrijgehouden tussen reizigers
Sociale afstandsmaatregelen
- Contactloze inwisseling van tickets
- Maatregelen met betrekking tot social distancing (het bewaren van sociale afstand) zijn van kracht
Veiligheidsmaatregelen
- Persoonlijke beschermingsmiddelen gedragen door het personeel
- Er worden temperatuurcontroles uitgevoerd bij het personeel
- Mondmaskers zijn vereist
- Hygiënische handgel aanwezig
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.