Dagtocht Los Angeles naar Santa Barbara via Oxnard-Amtrak Coast Starlight
4/10
4 van 10Wat is inbegrepen?
Overzicht
Locatie van activiteit
Verzamelpunt/inwisselingslocatie
Verschillende ontmoetingsplekken/inwisselpunten beschikbaar, bekijk de locatie-informatie voor een volledige lijst.
Beschikbaarheid controleren
Selecteer de bijbehorende ophaaltijd afhankelijk van de locatie
Selecteer de bijbehorende ophaaltijd op basis van de ophaallocatie.
Instaplocatie:Totaal 5 instaplocaties
Kom 5-10 minuten voor vertrektijd naar het startpunt.
08:30 Vertrek Pico House Los Angeles; 424 N Main St, Los Angeles, CA 90012;
08:00 Vertrek parkeerplaats Lincoln Plaza Hotel; 123 S Lincoln Ave, Monterey Park, CA 91755;
07:50 Vertrek Hartford Hotel, BW Signature Collection Rosemead;8832 Glendon Way, Rosemead, CA 91770;
07:45 Vertrek Sheraton San Gabriel; 303 E Valley Blvd, San Gabriel, CA 91776;
Ophaal- en wegbrengdiensten op deze locatie zijn alleen beschikbaar voor gasten die een reservering in het hotel hebben gemaakt. Geef het bevestigingsnummer van het hotel op.
07:15Vertrek Seafood Village;1463 Nogales St, Rowland Heights, CA 91748;
De terugkomsttijd is afhankelijk van de verkeersdrukte en de volgorde van de inleverlocaties op de laatste dag. De laatste ophaallocatie kan de eerste afhaallocatie zijn. De terugkerende locatie is dezelfde als de vertreklocatie. De terugkomsttijd hangt af van de route, het weer en het verkeer van die dag. Vraag de gids op de dag van de tour om meer informatie.
Wat is wel en niet inbegrepen
Belangrijke info voor je boekt
- Leeftijd en veiligheid: Gasten jonger dan 18 moeten onder begeleiding zijn van ten minste één volwassene. Zwangere vrouwen kunnen alleen deelnemen aan de tour als ze 24 weken of minder zwanger zijn aan het einde van de reis.
- Boekingsgegevens: Geef nauwkeurige informatie, waaronder je naam, contactgegevens (bij voorkeur een mobiel nummer) en vluchtinformatie. Fouten kunnen van invloed zijn op je reis en verliezen als gevolg van onjuiste informatie zijn jouw verantwoordelijkheid.
- Tickets en kosten: We accepteren geen City Passes of persoonlijke kaartjes voor attracties. Toegangs- en maaltijdprijzen kunnen zonder kennisgeving worden gewijzigd. Tickets kunnen niet worden terugbetaald als de prijzen dalen en prijsmatches voor attracties zijn niet toegestaan.
- Routewijzigingen: We kunnen het reisschema indien nodig aanpassen, maar de inbegrepen attracties worden niet verminderd.
- Aanpassingen aan de tour: Gidsen of chauffeurs kunnen het tourschema aanpassen vanwege het weer, verkeer of andere omstandigheden om een soepele reis te garanderen.
- Gesloten attracties: Als attracties gesloten of gewijzigd zijn vanwege feestdagen of andere redenen, passen we het reisschema aan en/of vervangen we het door een gelijkwaardige attractie om de kwaliteit van de tour te behouden. Wijzigingen als gevolg van COVID-19 beperkingen worden beschouwd als overmacht.
- Zitverhogers: Volgens de staatswet hebben kinderen jonger dan 6 jaar een stoelverhoger nodig om deel te kunnen nemen aan de tourgroep. Begrijp alsjeblieft dat de overtredingen en boetes door de gasten zelf worden gedragen. Er is geen stoelverhoger nodig voor busreizen op de dag van de reis.
- Gezondheidseisen: Een goede gezondheid is vereist om van de tocht te kunnen genieten. Neem contact met ons op voor het beleid voor passagiers met een handicap. We garanderen geen toegankelijke bussen of zitplaatsen zonder voorafgaande kennisgeving.
- In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen activiteitenservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht. Het annuleringsbeleid van de leverancier is van toepassing