The Grand Hotel

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Whanganui

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Grand Hotel

Familiekamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Gratis wifi, beddengoed
Een douche, handdoeken, zeep, toiletpapier
Receptie
Exterieur
Gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen

5,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Eenvoudige tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Klassieke tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familiekamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
St Hill St, Whanganui, Manawatu-Whanganui, 5001

In de buurt

  • Whanganui Museum - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Watt Fountain - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Durie Hill Elevator - 12 min. wandelen - 1.1 km
  • Whanganui Riverboat Centre and Museum - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Virginia Lake - 4 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Whanganui (WAG) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬10 min. wandelen
  • ‪Thai House Express 2 - ‬2 min. wandelen
  • ‪Pizza Hut - ‬7 min. wandelen
  • ‪Noodle Canteen - ‬3 min. wandelen
  • ‪Big Orange/Ceramic Lounge - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Grand Hotel

Hoogtepunten van de accommodatie
The Grand Hotel heeft alles wat je nodig hebt. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Bagageopslagruimte en een feestzaal
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij The Grand Hotel hebben voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en zeep

Talen

Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Receptie met beperkte openingsuren

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv

Meer

  • Verwarming
LIST_ALT

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

MONETIZATION_ON

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie

Nationale beoordeling

Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.

Accommodatie ook bekend onder de naam

The Grand Hotel Hotel
The Grand Hotel Whanganui
The Grand Hotel Hotel Whanganui

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Grand Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent The Grand Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij The Grand Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij The Grand Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat The Grand Hotel?

Dit hotel in Whanganui ligt op 5 minuten wandelen van Ward Observatory en Queens Park. Ook Whanganui Museum en Watt Fountain liggen op 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over The Grand Hotel

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 42 beoordelingen

5,4/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

4,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Christian

Reisde met familie
Positief: Netheid
Sehr abgewohntes Hotel aus früheren Glanzzeiten. Renovierungsbedürftig, aber bei diesem Riesenhotel würde das Millionen kosten.
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lyn

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Will never stay here again. The room and bathroom were filthy! Cigarette burn mark on top of bedside table. Hallway carpets were torn and very dangerous in multiple places.
3 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Vicki

Negatief: Netheid, personeel en service
Was given a room which was filthy, had unflushed toliet, used tolietries and not the room i booked, after complaining, was then given the room i did book, which wasnt much better. Multi plug zapped and sparked. Fridge unplugged and milk was off. Rubbish bin was caked in mould in the bottom of it, the door to room was damaged and elevators werent working so had to climb four flights of stairs to the room. I dont expect luxury for the price of the room but expected better standards than this.
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

John

1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Richard

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No lift as it is broken down, no tv only Utube available, had to ask for hand towel for bathroom. Generally in very poor condition
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Brendon

1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Krystle

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was unsafe we found broken glass all through the carpet of our room which we found because it went into my husband's foot. Although they gave us a different room when we discussed the issue of glass. The mattress was dirty and badly stained. The fridge was balancing on a block and made it unsteady. No bath mat which made showering a fall risk. A dirty jug that was peeling inside. A pillow made of broken foam. A broken door handle. And make sure u keep proof u paid for booking as they like to say u haven't and charge or try charging you again
2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Anna

Positief: Personeel en service
Rubbish around outside area. No bath mat or soap in dispenser in shower. Shower not clean. Bed comfortable but needs a valance on it to cover the wear and tear on base! Stain in carpet could be removed I’m sure.
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Moana

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I found this property to be dated and a bit run-down. Not all the staff were friendly. The beds were comfortable but the blankets and pillows were old. But in saying that the price was reasonable and discounted, I would be unhappy if we had paid the full price.
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Jessica

Positief: Personeel en service, voorzieningen
It was a pleasant stay. You have a TV with streaming apps such as Netflix & Prime video but you had to have an account to login! The room provided tea, coffee & a hot water jug with a refrigerator! The bathroom was average as the bathroom sliding door was broken. 6/10
1 nacht verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Anthony

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The lift did not work. There is a television but no service. It looked like the hotel had not been vacuumed for a month. However the bed was comfy, the bedding was clean, the bathroom was very adequate.
2 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Tessa

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The furniture and stylings of the foyer are still wonderful shabby grand, but the rooms are abominable. You're sharing a balcony with your neighbour and your room doesn't lock! And the phone to reception doesn't work, which doesn't matter, because no one is every there. Bathroom stinks of mould. It's depressing, and unsafe. Please, get it together, The Grand, you could be amazing!
2 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Julie

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We didn’t even get to stay here. The room was cancelled on us upon arrival at the hotel. Did go to the bathroom there. They were filthy, no soap in dispensers. Staff are ignorant and extremely unhelpful. Asked them to help with finding others accomodation and receptionist just said no and walked away. Very very rude. Would not recommend this hotel to anyone.
1 nacht verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

piri

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Karen

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Despite having booked weeks in advance, confirmed our booking at 2.30pm our room was not ready when we arrived at 4.30pm. The TV didn't work, the door didn't close, but these were fixed over the next 1.5 hours. There was no bath mat and no cutlery. The Grand is tired but it could be a great venue. It was quiet and very central.
2 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Jocelynn

6 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Lisa

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
We arrived and were told that we could not stay because the door locks weren’t working. The Grand hotel had my contact details. Why wasn’t I notified earlier? It’s not like the staff were run off their feet with bookings. The two men at the hotel were not helpful. They lied to me and said that I would be refunded the following day. They did not tell me that the bookings were outsourced to a company in USA. If they had of I would not have left until I’d been refunded. I was not refunded yesterday. In fact I can see from your email that they didn’t put the refund through until yesterday. Luckily I’m local. I’ll be going to see them today.
1 nacht verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

David

1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Joy

Reisde met partner
Unique old hotel - room spacious
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

jason

1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Marcus

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
Dated hotel, no aircon, rooms would need upgrade, Hotel locked (needed to ring them) at 8pm.
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Dick

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Callum

2 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Seth

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Brian

Positief: Netheid, personeel en service
This is a lovely old hotel that is really showing her age, The staff were very friendly and chatty but im afraid it was not for me
1 nacht verbleven in november 2024