Ambasciatori Hotel Mestre Venice, Tapestry Collection by Hilton

4.0-sterrenaccommodatie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ambasciatori Hotel Mestre Venice, Tapestry Collection by Hilton

Bar (ter plaatse)
Kamer (Queen Room) | Donsdekens, een minibar, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd
Bezienswaardigheid
Bezienswaardigheid
Bezienswaardigheid

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Huisdiervriendelijk
  • Wasservice
De huidige prijs is € 127
inclusief belastingen en toeslagen
27 mrt - 28 mrt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Kamer (King)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer (Queen Room)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Familiekamer, 2 slaapkamers, kamers met tussendeur

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
  • 40 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Junior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Een donzen dekbed
  • 34 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Corso del Popolo 221, Mestre, VE, 30172

In de buurt

  • M9 Mestre Museum - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Piazza Ferretto - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Haven van Marghera - 19 min. wandelen - 1.6 km
  • San Giuliano Park - 5 min. rijden - 4.5 km
  • Haven van Venetië - 8 min. rijden - 8.6 km

Lokaal vervoer

  • Venezia Mestre Tram Stop - 10 min. wandelen
  • Mestre Centro B1 - 14 min. wandelen
  • Luchthaven Marco Polo (VCE) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ristorante Pizzeria da Michele - ‬9 min. wandelen
  • ‪Istanbul Solaro Kebab - ‬3 min. wandelen
  • ‪McDonald's - ‬3 min. wandelen
  • ‪Hostaria Vite Rossa - ‬2 min. wandelen
  • ‪Roxy Bar - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Ambasciatori Hotel Mestre Venice, Tapestry Collection by Hilton

Hotel met een chique stijl, opgeknapt in 2023 en niet ver van M9 Mestre Museum
Ambasciatori Hotel Mestre Venice, Tapestry Collection by Hilton bevindt zich dicht bij San Giuliano Park en biedt een shoppingcenter ter plaatse, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt en diner. Naast een fitnesscentrum en conferentieruimte, genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer met een snelheid van 250+ Mbps (voor 3-5 personen of maximum 10 toestellen).
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Een natuurreservaat, conciërgeservice en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
De 83 kamers zijn individueel ingericht en bieden leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Donsdekens en baby-/kinderbedden (toeslag)
  • Regendouches, bidets en haardrogers
  • Lcd-televisies van 43 inch met digitale zenders
  • (kleer)kasten, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Frans, Italiaans, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 250+ Mbps (voor 3-5 personen of maximum 10 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Onoverdekte parkeerplekken ter plaatse (EUR 15 per dag)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Tot de parkeeropties ter plaatse behoort een garage

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 14 voor volwassenen en EUR 14 voor kinderen
  • Diner met gastheer/- vrouw dagelijks beschikbaar tegen een toeslag van EUR 30; reservatie vereist
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelcentrum

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 120 vierkante meter aan conferentieruimte
  • 2 vergaderruimtes
  • Computerstation

Buiten

  • In een natuurreservaat

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Lift (80 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 43 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Champagneservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Mobiele toegangssleutel
  • Telefoon
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 30
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: EUR 30
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Het is verplicht om de mobiele app van de accommodatie, HILTONHONORS, te downloaden voor je incheckt
Als je een verblijf in Venetië hebt geboekt, wordt je verzocht de website #EnjoyRespectVenezia te bezoeken voor belangrijke informatie over de stad en de plaatselijke regelgeving www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia.
Op bepaalde datums van het jaar dienen bezoekers een toegangsprijs van EUR 5 per persoon per dag te betalen om Venetië binnen te komen. Als je een accommodatie in Venetië hebt, ben je vrijgesteld van betaling hiervan. Gasten dienen echter op voorhand een vrijstellingsvoucher aan te vragen en deze bij aankomst met een identiteitsbewijs te tonen. Ga naar cda.comune.venezia.it om de betreffende datums te controleren en een vrijstelling aan te vragen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 25 per accommodatie, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
1 in totaal
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 2 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan EUR 10 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 2.20 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.10 per nacht voor gasten tussen 10-16 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 februari t/m 31 december betaal je EUR 3.10 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.60 per nacht voor gasten tussen 10-16 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 14 voor volwassenen en EUR 14 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 45 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
  • Betaald parkeren (openlucht): EUR 15 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 25 per accommodatie, per verblijf
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 30 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: EUR 30 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor babybed: EUR 10 per nacht
  • Diner: EUR 30

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027042A1H369LKEJ

Overige info

Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 15 april tot 15 oktober.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ambasciatori Hotel
Ambasciatori Mestre
Ambasciatori
Hotel Ambasciatori Mestre
Hotel Ambasciatori
Ambasciatori Hotel Mestre Venice Tapestry Collection by Hilton

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ambasciatori Hotel Mestre Venice, Tapestry Collection by Hilton?

Ja, bij Ambasciatori Hotel Mestre Venice, Tapestry Collection by Hilton zijn honden en katten toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een toeslag van EUR 25 per accommodatie, per verblijf. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost een verblijf bij Ambasciatori Hotel Mestre Venice, Tapestry Collection by Hilton?

Vandaag, 26 mrt. 2025, kost een verblijf bij Ambasciatori Hotel Mestre Venice, Tapestry Collection by Hilton van één nacht voor twee volwassenen op 27 mrt. 2025 min. € 121,0, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Ambasciatori Hotel Mestre Venice, Tapestry Collection by Hilton voor parkeren?

Parkeren kost EUR 15 per dag. De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Ambasciatori Hotel Mestre Venice, Tapestry Collection by Hilton inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Tegen een bedrag van EUR 30 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Ambasciatori Hotel Mestre Venice, Tapestry Collection by Hilton uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van EUR 30 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Ambasciatori Hotel Mestre Venice, Tapestry Collection by Hilton een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 45 per voertuig.

Waar staat Ambasciatori Hotel Mestre Venice, Tapestry Collection by Hilton?

Dit hotel ligt in het centrum van Mestre, op 1,1 km van M9 Mestre Museum en op 2,7 km van San Giuliano Park. Venezia Mestre Tram Stop ligt op 10 minuten wandelen en naar Mestre Centro B1 is het 14 minuten wandelen.

Beoordelingen over Ambasciatori Hotel Mestre Venice, Tapestry Collection by Hilton

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 46 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Phil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De barbediening kon zeker beter We Waren de enigen en moesten zeker 5’ wachten voor we geholpen werden terwijl hij maar wat stond te hangen
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Phil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Elisabeth

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wirklich gut
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Paolo Giovanni

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Gagandeep, Calgary

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice place to stay
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Keishla

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Paolo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottimo hotel per visitare Venezia
L'Hotel è molto accogliente, camera tranquilla, pulita e silenziosa. Lo consiglio se volete visitare Venezia perchè di fronte all'hotel c'è una linea di autobus molto comoda.
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Stefano

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Nikunj

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Kirstin

2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Sanha

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really enjoyed my stay at this hotel. I had forgotten that my checkout time was 11am and was late for checkout but they were so accommodating and helpful and had us check out an hour later without any penalty. Very safe and great restaurants nearby
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Valerie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felt very welcomed
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Nicholas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall pretty decent hotel. My only issue was the temperature of the room. Even with AC set at 17deg, the room remained at 25deg all night which made it tough to sleep.
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

TSZ HUEN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Svend Kenneth

2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Rafael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No funciona el aire acondicionado en las habitaciones y eñ restaurante de los desayunos , el personal muy agradable pero con 34 grados en la habitacion y el desayuno no se puede estar , espero que lo solucionen pronto y volveremos , esta muy bien comunicado, no hay parking interior ni cargador para coche eléctrico .
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Paulo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Jelena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed
Nothing was good during my stay at this hotel. I would recommed people to find any other place they can but avoid this hotel. 1 - During my stay the wifi didnt work, they would fix it during my entire stay. Wifi is essential in today's time, i missed very important work and meetings because of lack of wifi. 2 - I asked the housekeeping to change the bed sheets as they were dirty after the first night but they didn't ever do that, i could see visible dirty shoe prints on the sheet 3 - Both the elevators were out of order and we had to carry our luggage and stroller and baby down 3 floors without any help. Complete lack of hospitality!! Never had such an experience
2 nachten verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Mauro

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We decided to stay here to avoid the hassles associated with staying in Venice city center, where you have to park your car outside the city, take a boat to get as close as possible to your hotel. It was a big mistake. The hotel is hard to find: no Hilton sign, hidden in a building, no matter if the building is at the very corner of the first block when entering Mestre. It took 10 minutes of driving around to figure out where to park and where the main entrance was (near the hotel, there is another hotel that is very well indicated). The area is absolutely (no kidding, I have lived everywhere in the world and there are few spots where I felt that ugly feelilng) not safe; you have to constantly watch your surroundings with a significant population of immigrants and people with unclear intentions. We initially thought the staff was (very) unfriendly because we had to adapt to local manners (each region has its own behavioral code), but after a few more days in the Veneto region with many positive interactions, we concluded that the Hilton crew was just unfriendly and cold. Let me be clear: they were not impolite, just very unwelcoming. The hotel is part of the Hilton chain and provides basic Hilton perks, nothing more. If you expect the typical "Hilton" warmth, you are in the wrong place. Maybe Hilton should invest in this property and provide some hospitality training for the staff.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Janae

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service and very clean rooms
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

collette

2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Janae

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

ilhwan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
전반적으로 상태가 좋았습니다
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Joshua

1 nacht verbleven in juni 2024