Hotel La Princesse
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Tunis
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel La Princesse





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 59
inclusief belastingen en toeslagen
1 apr - 2 apr
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed laden

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

18, Av Taher Sfar, EL Manar 2, Tunis, 2092
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hôtel Métropole Résidence
Hôtel Métropole Résidence
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.0 van 10, Zeer goed, 56 beoordelingen
De prijs is € 45
inclusief belastingen en toeslagen
2 apr - 3 apr
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.37 per persoon, per nacht, voor maximum 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: EUR 7 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
La Princesse Tunis
La Princesse Tunis Hotel
La Princesse Tunis, Tunisia, Africa
Hotel Princesse Tunis
Princesse Tunis
Hotel La Princesse Hotel
Hotel La Princesse Tunis
Hotel La Princesse Hotel Tunis
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel La Princesse
Beoordelingen
7,2
Goed
7,6/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 jun 2024
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Mejd
21 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mejd
1 nacht verbleven in maart 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Nadia
29 jan 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nadia
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Hazem
27 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hazem
1 nacht verbleven in januari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
David
Zakenreiziger
14 jan 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 jan 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
14 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Kheria
Zakenreiziger
15 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kheria
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Meriem
14 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meriem
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Peter
1 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Mohamed
2 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great short term stay
Mohamed
1 nacht verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
Nabil
Zakenreiziger
18 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Nabil
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Adel M
23 sep 2019
Adel M
5 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Marey
4 sep 2019
Negatief: Netheid
it was hell
Marey
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 jun 2019
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Rita, Frosinone
22 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Rita
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2018
6/10 – Redelijk
GP, Napoli
8 apr 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
vecchio
GP
3 nachten verbleven in april 2018
8/10 – Goed
mid, france
26 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hotel
mid
8 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Sherif
11 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sherif
7 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Mumtaz
1 jan 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place for a few nights. Close to airport
Mumtaz
6/10 – Redelijk
Lone, Danmark
26 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Et okay fint Hotel til overnatning
Lone
4/10 – Matig
midos
28 jan 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer