Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Toyooka
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
7 mei - 8 mei
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

59-30 Hidaka-cho Kurisuno, Toyooka, Hyogo, 669-5372
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Fairfield By Marriott Hyogo Tajima Yabu
Fairfield By Marriott Hyogo Tajima Yabu
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 39 beoordelingen
De prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
7 mei - 8 mei
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland Hotel
Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland Toyooka
Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland Hotel Toyooka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield By Marriott Hyogo Kannabe Highland
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good hotel!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Yuri
14 jan 2025
Yuri
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
ASAMI
5 jan 2025
ASAMI
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Koichi
Reisde met familie
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koichi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Takahiro
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahiro
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Heidi Carina Lund
Reisde met familie
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heidi Carina Lund
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
kazuko
Reisde met partner
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
kazuko
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ITARU
Reisde met familie
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ITARU
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
?
Reisde met partner
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
MIKA
Reisde met partner
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIKA
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ERIKO
Reisde met familie
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ERIKO
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Yuko
10 okt 2024
Yuko
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
shinichi
25 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
shinichi
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
ngan ling
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ngan ling
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
fujita
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fujita
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Hirotaka
11 sep 2024
Hirotaka
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
???
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
kazui
Reisde met familie en kleine kinderen
14 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kazui
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
MICHIKO
Reisde met familie
14 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MICHIKO
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Keiko
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keiko
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Yuta
12 aug 2024
Yuta
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
yuko
Reisde met familie
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yuko
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
HIRONORI
Reisde met familie
18 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIRONORI
1 nacht verbleven in juli 2024