Auberge Hidanomori
Pension in de buitenwijken met gratis ontbijt en een lokale shuttleservice
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Auberge Hidanomori





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 244
inclusief belastingen en toeslagen
30 mrt - 31 mrt
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
2 Badkamers
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
2 Badkamers
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een haardroger
2 Badkamers
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3349-1 Shingumachi, Takayama, Gifu-ken, 506-0035
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

TOKYU STAY Hida-Takayama Musubi no Yu
TOKYU STAY Hida-Takayama Musubi no Yu
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 858 beoordelingen
De prijs is € 182
inclusief belastingen en toeslagen
6 apr - 7 apr
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Kinderen t/m 5 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Pension Hidanomori House Takayama
Pension Hidanomori House
Pension Hidanomori Takayama
Pension Hidanomori
Auberge Hidanomori House Takayama
Auberge Hidanomori House
Auberge Hidanomori Takayama
Auberge Hidanomori Guesthouse Takayama
Auberge Hidanomori Guesthouse
Auberge Hidanomori Takayama
Auberge Hidanomori Guesthouse
Auberge Hidanomori Guesthouse Takayama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Auberge Hidanomori
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 aug 2018
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
kees, blaricum
12 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel schone kamers lekker ontbijt
kees
2 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
farid becerra
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
farid becerra
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Madeline
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Madeline
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jason, Hermitage
Reisde met partner
26 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Camille
Reisde met familie
31 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un séjour simplement parfait
Camille
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Louise
Reisde met familie
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Louise
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Yumi
Reisde met een groep
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yumi
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Sin Shan
17 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sin Shan
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
James
3 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
MEMBER
10 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
利用できて良かったです




MEMBER
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
SORA
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
또 가고 싶어요
SORA
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Tamga, Seoul
Reisde met familie
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tamga
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 okt 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
PO CHAI LEROY
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
印象難忘的隱世住宿
PO CHAI LEROY
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
숨겨진 보석같은 곳. 가성비 최고.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Lise
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lise
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Davida
20 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Davida
2 nachten verbleven in mei 2019