Swiss-Belinn Saripetojo Solo
Hotel in het centrum bij het shoppingcenter in Surakarta met een volledig uitgeruste spa
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Swiss-Belinn Saripetojo Solo





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 34
inclusief belastingen en toeslagen
13 apr - 14 apr
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Grand kamer laden

Grand kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl Slamet Riyadi 437, Surakarta, Central Java, 57147
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 140000 voor volwassenen en IDR 85000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 150000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: IDR 100000
- Toeslag voor airconditioning: IDR 300000 per nacht
- Toeslag voor extra bed: IDR 300000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Swiss-BelInn Saripetojo Solo Hotel
Swiss-BelInn Saripetojo Hotel
Swiss-BelInn Saripetojo Solo
Swiss-BelInn Saripetojo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Swiss-Belinn Saripetojo Solo
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 mrt 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Armansyah
Reisde met familie
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good hotel with reasonable price
Armansyah
4 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Tetsuzo
Zakenreiziger
12 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tetsuzo
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Risa
Reisde met een groep
30 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A great location for Purwosari Station
Risa
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Emil
Reisde met familie
6 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emil
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Tan
21 mei 2023
Tan
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Detlef, Hamburg
Reisde met familie
20 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Detlef
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Ira, Sidoarjo, Indonesia
22 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel close to the center city
Ira
2 nachten verbleven in juli 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Kolya, Indonesia
26 mrt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Impossible to sleep at this hotel
Kolya
2 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
harry
12 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
harry
2 nachten verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service
kamar luas
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 nov 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Solo vacation
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the best hotel in solo
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and Clean
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 sep 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Just so-so
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 jul 2017
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
bagus
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
EVI
5 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EVI
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Handal
4 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel with friendly staffs.
Handal
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Andy
12 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andy
1 nacht verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Husin
6 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
best in town
Husin
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
鉄道マニア向けホテル
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Manfred
22 mrt 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer