Particuliere eigenaar
Hotel Luxor Cúcuta
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs businesscentrum in San José de Cúcuta
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Luxor Cúcuta





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 30
inclusief belastingen en toeslagen
17 apr - 18 apr
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden

Familie vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Woonkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-66 Cl. 10, San José de Cúcuta, Norte de Santander, 540006
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Ibis Cúcuta Hotel
Ibis Cúcuta Hotel
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 606 beoordelingen
De prijs is € 35
inclusief belastingen en toeslagen
17 apr - 18 apr
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je btw (19%) dient te betalen bij de accommodatie. Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%) op toeristische pakketboekingen (accommodatie plus andere reisservices).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Registratienummer van de accommodatie 4041
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Als je met een kind reist, kan je accommodatie de volgende documenten vereisen: Ouders die met een kind onder de 18 jaar naar Colombia reizen, dienen mogelijk de geboorteakte en het identiteitsbewijs (paspoort voor bezoekers uit het buitenland) van het kind te tonen tijdens het inchecken. Als een familielid of wettelijke voogd naar Colombia reist met een kind, dient het familielid of de voogd mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, met de handtekening van beide ouders, en een kopie van het identiteitsbewijs van beide ouders. Als slechts één ouder naar Colombia reist met het kind, dient deze ouder mogelijk een door de notaris bekrachtigde reistoestemming te tonen, voorzien van een handtekening van de andere ouder. Bezoekers die van plan zijn om met kinderen te reizen, dienen voor verdere ondersteuning voorafgaand aan hun reis het Colombiaanse consulaat te contacteren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Luxor Cúcuta
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 mrt 2025
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Juan
Reisde met familie
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Andres
Reisde met familie
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andres
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Maria Alejandra
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria Alejandra
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Edy, Miami
4 jan 2025
Positief: Voorzieningen
Edy
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Gustavo
Reisde met familie
26 dec 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gustavo
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
adanna mercedes
Reisde met familie
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
adanna mercedes
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ramon
17 nov 2024
Ramon
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Melianny Carolina
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melianny Carolina
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Vanessa
7 nov 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanessa
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Otto
27 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Otto
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Tanmy gabriela
Reisde met familie
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tanmy gabriela
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
EDINSON
30 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
EDINSON
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Jose Daniel Vivas
8 apr 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose Daniel Vivas
1 nacht verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Jamie
Reisde met partner
26 feb 2024
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamie
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Elias
Reisde met familie
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elias
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Fidel
Reisde met familie
16 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fidel
1 nacht verbleven in januari 2024