Platan
Hotel met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie in Samarkand
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Platan





VIP Access
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 122
inclusief belastingen en toeslagen
13 mei - 14 mei
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Een donzen dekbed
Badjassen
Een privébadkamer
Alle foto's voor Junior kamer laden

Junior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Een donzen dekbed
Badjassen
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Mironshokh Mirzo 13, Samarkand, 140100
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

East Star Hotel
East Star Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 28 beoordelingen
De prijs is € 84
inclusief belastingen en toeslagen
15 mei - 16 mei
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: USD 2.93 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer USD 7.5 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 10 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor babybed: USD 10 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Als je een visum nodig hebt, contacteer dan de accommodatie voor hulp. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Houd er rekening mee dat enige betalingen aan het hotel (contant of via een andere betaalmethode) ofwel in Amerikaanse dollars, of in euro's dienen te worden voldaan. Dit hangt af van welke valuta bij de accommodatie geaccepteerd wordt.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Platan Hotel Samarkand
Platan Samarkand
Platan Hotel
Platan Samarkand
Platan Hotel Samarkand
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Platan
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Thor
8 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thor
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Enrique
27 okt 2024
Enrique
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
HIDEKAZU
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
HIDEKAZU
8/10 – Goed
Stuart
1 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stuart
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Barbara
23 aug 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barbara
5 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Sukanya
Reisde met een groep
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sukanya
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Hotomi
Reisde met een groep
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotomi
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Sumit
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sumit
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Andrei
14 nov 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Andrei
3 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Marcel
Reisde met een groep
2 nov 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcel
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Peggy
6 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended
Peggy
2 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
SANGYONG
11 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
굿 서비스!
SANGYONG
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Aaron
1 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Hotel and Restaurant with kind service
Aaron
3 nachten verbleven in maart 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
20 mrt 2020
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
mihye
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Staffs, Great Service!
mihye
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Sergey
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Всё очень понравилось
Sergey
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Mark
Reisde met familie
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place
Mark
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
宿泊客を大切にしてくれるホテルだと思います
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
terete, 日本
Reisde met een groep
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
terete
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Kaj Igor
23 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful Hotel!
Kaj Igor
3 nachten verbleven in november 2019