Tabist OSAKA PORT HOTEL L'ESPOIR
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Osaka Aquarium Kaiyukan
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Tabist OSAKA PORT HOTEL L'ESPOIR





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
23 apr - 24 apr
Kameropties
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Dotonbori Hotel
Minami
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.144 beoordelingen
De prijs is € 133
inclusief belastingen en toeslagen
21 apr - 22 apr
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Minatoku Chikko 3-1-14, Osaka, Osaka, 552-0021
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

LIBER HOTEL OSAKA
LIBER HOTEL OSAKA
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 2.526 beoordelingen
De prijs is € 123
inclusief belastingen en toeslagen
7 apr - 8 apr
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting in rekening gebracht. De kosten bedragen tussen JPY 100 en JPY 300 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7.000. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tabist Osaka L'espoir Osaka
Tabist OSAKA PORT HOTEL L'ESPOIR Hotel
Tabist OSAKA PORT HOTEL L'ESPOIR Osaka
Tabist OSAKA PORT HOTEL L'ESPOIR Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tabist OSAKA PORT HOTEL L'ESPOIR
Beoordelingen
7,6
Goed
8,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 feb 2025
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
??
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
あやの
13 jan 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
あやの
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
ガイ
3 jan 2025
ガイ
2 nachten verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Ana
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
CHIKA
31 dec 2024
CHIKA
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
KAE
Reisde met een groep
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
KAE
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
SUZUNO
17 dec 2024
SUZUNO
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
きょうこ
15 dec 2024
Positief: Personeel en service
きょうこ
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
kouhei
9 dec 2024
kouhei
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kurumi
Reisde met een groep
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kurumi
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
ハルミ
Reisde met familie en kleine kinderen
2 dec 2024
ハルミ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
さとこ
Reisde met familie
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
さとこ
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
SAKURA
15 nov 2024
SAKURA
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
煌彪
9 nov 2024
煌彪
1 nacht verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
JUNKO
4 nov 2024
JUNKO
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Norman, Chilliwack
Reisde met partner
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norman
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Michael
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect if you are just looking for sleep




Michael
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
ゆうき
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆうき
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Sayo
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sayo
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 okt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
16 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
MURATA
26 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MURATA
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Jake
Reisde met partner
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jake
1 nacht verbleven in augustus 2024