Golden Palace Hotel Lombok
Hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Mataram
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Golden Palace Hotel Lombok





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 45
inclusief belastingen en toeslagen
14 mei - 15 mei
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een regendouche
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Junior suite, niet-roken laden

Junior suite, niet-roken
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een regendouche
Alle foto's voor Suite, 1 tweepersoonsbed laden

Suite, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een ligbad
Een regendouche
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Sriwijaya no. 38, Cakranegara, Mataram, Lombok, 832231
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Lombok Garden Hotel
Lombok Garden Hotel
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
6.6 van 10, 28 beoordelingen
De prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
14 mei - 15 mei
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 125000 voor volwassenen en IDR 125000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 300000.00 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: IDR 350000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Golden Palace Hotel Lombok Mataram
Golden Palace Hotel Lombok
Golden Palace Lombok Mataram
Golden Palace Lombok
Golden Palace Lombok Mataram
Golden Palace Hotel Lombok Hotel
Golden Palace Hotel Lombok Mataram
Golden Palace Hotel Lombok Hotel Mataram
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Golden Palace Hotel Lombok
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
30 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Henri, Den Haag
19 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Henri
10/10 – Uitstekend
GABSIK
Zakenreiziger
24 mei 2023
Positief: Personeel en service
매우 만족
GABSIK
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Eng Seng
24 aug 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eng Seng
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Lynne
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lynne
7 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Lynne
24 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lynne
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
so so
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가성비 좋은 호텔
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 jan 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
kevin jern hui
25 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great hotel
kevin jern hui
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
I Wayan Eka
28 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I Wayan Eka
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Robert
25 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Flot hotel med fremragende personale
Robert
4 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
พนักงานต้อนรับสุภาพ น่ารัก ขยัน
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Muhammad Syadad
14 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
clean hotel with a great location
Muhammad Syadad
10/10 – Uitstekend
nonfan, tokyo
28 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
お気に入りのホテルです
nonfan
3 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Nui Phoy
26 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
City centre
Nui Phoy
8/10 – Goed
MAKOTO
26 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MAKOTO
10/10 – Uitstekend
POH CHAI
28 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
More than expected!
POH CHAI
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
PY, KL
25 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel in city centre. Affordable and pleasant.
PY
2 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Tere, Barcelona
29 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moderno, limpio y funcional
Tere
2 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
KAMAL BECK
7 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAMAL BECK
3 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Ibraheem
19 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ibraheem
2 nachten verbleven in augustus 2017