Swagman Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op wandelafstand van Rizal Park

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Swagman Hotel

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Voorkant van accommodatie
Deluxe tweepersoonskamer | Een bureau, extra bedden (toeslag)
Dagelijks ontbijtbuffet (PHP 300 per persoon)
Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed | Uitzicht vanuit de kamer

Beoordelingen

5,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Gratis luchthavenshuttle
  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 32 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
411 A Flores Street, Ermita, Manila, 1000

In de buurt

  • Rizal Park - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Amerikaanse Ambassade - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Robinson's Place - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Manila Ocean Park - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Philippine General Hospital - 18 min. wandelen - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Manila Paco - 3 min. rijden
  • LRT-station Verenigde Naties - 10 min. wandelen
  • Manila (MNL-Ninoy Aquino Intl.) - 25 min. rijden

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬1 min. wandelen
  • ‪McDonald's - ‬3 min. wandelen
  • ‪Mang Inasal - ‬2 min. wandelen
  • ‪Chowking - ‬2 min. wandelen
  • ‪Cowboy Grill - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Swagman Hotel

Hotel vlak bij Manila Ocean Park
Op een steenworp van Amerikaanse Ambassade biedt Swagman Hotel gratis vervoer vanaf de luchthaven, een koffiebar/café en een bar. Trakteer jezelf op een massage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Outback Cafe, serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een businesscentrum genieten gasten ook van gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
  • Bagageopslagruimte, gratis kranten en conciërgeservice
  • Hulp bij uitstappen/tickets en massage- en behandelingsruimtes
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Swagman Hotel hebben volop comfort met airconditioning.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Gratis 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: PHP 300 voor volwassenen en PHP 150 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Outback Cafe
  • Swagman VIP

Dingen om te doen

  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Volledig uitgeruste spa

  • Massage
  • Spa dagelijks geopend
  • Spabehandelingsruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
LIST_ALT

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 11 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan PHP 1000.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

MONETIZATION_ON

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer PHP 300 voor volwassenen en PHP 150 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: PHP 1000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Manila Swagman Hotel
Swagman Hotel
Swagman Hotel Manila
Swagman Manila
Swagman Manila Hotel
Manila Swagman Rpl Hotel
Swagman Rpl Manila
Swagman Hotel Hotel
Swagman Hotel Manila
Swagman Hotel Hotel Manila

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Swagman Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Swagman Hotel voor parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Swagman Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Swagman Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Swagman Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, op verzoek is een shuttleservice vanaf de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Swagman Hotel?

Dit wellness hotel ligt in Ermita, op 5 minuten wandelen van Rizal Park en Amerikaanse Ambassade. Ook Manila Ocean Park en Manila Bay liggen op 2 km afstand. LRT-station Verenigde Naties ligt op 10 minuten wandelen en naar LRT-station Pedro Gil is het 19 minuten wandelen.

Beoordelingen over Swagman Hotel

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 60 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 60 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 60 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 60 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 60 beoordelingen

5,4/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

4,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

James

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rooms that we were given was dirty no towels no so
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Richard

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Jimmie, USA

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Staff are nice and helpful. The air conditioner wasn't strong enough so they brought me a fan which they did promptly. The room didn't have towels, which I found out after I took a shower. The staff in general are very nice and I feel like it's a solid hotel but they need to double check things like towels and so forth.
1 nacht verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Toshiyuki

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
以前は冷蔵庫やテーブル椅子などがあり、友達などと楽しく部屋で過ごせたからです。なぜ、スワグマンホテルなのか、アンヘレス行きのオンリーワンバスとエアーポート送迎があるからです。
1 nacht verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Michael

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor
Old hotel very poorly maintain, in the rooms are very poorly kept air conditioning doesn’t work well if the hot at all
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Brandon

Positief: Personeel en service
The service was great, however there were gnats everywhere in the room upon arrival.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Jan Arild

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Chris

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Very tired rooms
Tired room, small toilet from children’s kindergarten, hard to use Difficult shower process to get water flowing
3 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Edward W

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good airport pick up
Has improved...but need little more improvment in rooms
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Bob, Manila

Positief: Netheid, comfort kamer
This is a good budget hotel centrally located with a great staff.
1 nacht verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Mark

Stranded
We flew into Manila Airport at 03.15am. Prior to our arrival i had emailed the hotel our arrival time to avail ourselves of their airport transfer service. I received a reply confirming a representative will meet us at Bay 14 and bring us to the hotel. We rang the hotel about 4am only to be told that the hotel does not pick up in early morning! We told them of their email confirming pick up and said we are waiting as arranged previously. The girl said ok. Further call was made at 05.30am to hotel. The girl said " we thought you will get a taxi". We said "No we are still waiting as arranged". We rang again at 6am to be told the driver has been here twice already. This was not true. We had been waiting here all the time. About 6.30am the driver came to collect us. He claimed not to have been told of our booking or calls we had made. Clearly a bad breakdown in communication at hotel reception and between reception and the driver. It was not a good start to the day.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Bob, Guam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
This is a nice Budget Hotel in the heart of Manila. Near Robinsons Mall and the US Embassy..
2 nachten verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Peter

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Please don't say here this is the worst hotel ihave ever stayed in i have been to the Philipenes 17 time's and This Is by far the worst hotel i have ever stayed in
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

stephen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New upgrades are very good,
2 nachten verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

masanori

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
再度利用したいと思はない。
部屋はせまい、冷蔵庫はない、wi-fiはつながらない、歯ブラシ、石鹸はない、
1 nacht verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Rodolfo

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
The room was good but I can smell that somebody smokes in the room and the air condition doesn’t work very well it wasn’t get cold enough so it’s not really comfortable and while we are resting at night there’s a slamming doors wake us up and wondering what’s happening.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toliet backed up, lights not working, hotel seemed old, run down.
2 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

oking, katy , tx.

Positief: Personeel en service
interview
hotel location was the purpose of our stay and the comfort room was a bit disappointing
3 nachten verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

Mark joseph

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer