Bagan King Hotel
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Paleis van Mandalay
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Bagan King Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een regendouche
Badjassen
Een ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een regendouche
Badjassen
Een ligbad
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Blk-732, No 44, Cnr of 73rd and 28th Rd, Chan Aye Tharzan Township, Mandalay
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

E-Outfitting Golden Country Hotel
E-Outfitting Golden Country Hotel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
8.0 van 10, Zeer goed, 11 beoordelingen
De prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
30 mrt - 31 mrt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: USD 25
- Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): USD 15 (voor kinderen van 5 tot 6 jaar oud)
- Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: USD 32
- Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): USD 20 (voor kinderen van 5 tot 6 jaar oud)
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bagan King Hotel Mandalay
Bagan King Hotel
Bagan King Mandalay
Bagan King
Bagan King Hotel Hotel
Bagan King Hotel Mandalay
Bagan King Hotel Hotel Mandalay
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Bagan King Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
1 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 feb 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Neale, UK 🇬🇧
Reisde met partner
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neale
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
nina desiree Eyde
5 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nina desiree Eyde
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
MissionDoc, San Diego, CA
Zakenreiziger
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MissionDoc
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Alison
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Aveage
Alison
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Amine
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amine
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
DAISUKE
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素晴らしホテル!
DAISUKE
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Molto male
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
6 jan 2020
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Awful value for money
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Cheryl
Reisde met een groep
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cheryl
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Thierry
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thierry
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 dec 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 dec 2019
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel, bon rapport qualité prix
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Overstayer, new york
Reisde met partner
15 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overstayer
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Marla, Puerto Rico
Reisde met partner
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marla
2 nachten verbleven in november 2019