THREE POINTS MUSALLI MAKKAH HOTEL
Beaux arts accommodatie met 2 restaurants en een lokale shuttleservice
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor THREE POINTS MUSALLI MAKKAH HOTEL





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
1 mei - 2 mei
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer laden

Standaard vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Smart-tv
Een regendouche
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

Address Jabal Omar Makkah
Jabal Omar
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 159 beoordelingen
De prijs is € 145
inclusief belastingen en toeslagen
28 apr - 29 apr
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Um al Qura Street 2556, Makkah, Makkah Province, 24231
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Novotel Makkah Thakher City
Novotel Makkah Thakher City
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 561 beoordelingen
De prijs is € 39
inclusief belastingen en toeslagen
12 mei - 13 mei
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer SAR 40 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 10006560
Overige info
Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Three Points Musalli Makkah
THREE POINTS MUSALLI MAKKAH HOTEL Hotel
THREE POINTS MUSALLI MAKKAH HOTEL Makkah
THREE POINTS MUSALLI MAKKAH HOTEL Hotel Makkah
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over THREE POINTS MUSALLI MAKKAH HOTEL
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
26 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Junaid
Reisde met partner
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junaid
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
M Ishaque Azmi
Reisde met familie en kleine kinderen
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
M Ishaque Azmi
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Muhammad
Reisde met partner
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muhammad
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
maham
Reisde met een groep
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
maham
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Daler
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daler
7 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mohsin Shariff
Reisde met partner
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohsin Shariff
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Faheem
Reisde met familie en kleine kinderen
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Faheem
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mohamed, Myrtle Beach
25 mrt 2025
Mohamed
11 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jeilani
Reisde met familie
22 mrt 2025
Positief: Voorzieningen
Jeilani
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Yousuf
Reisde met familie
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yousuf
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Josef
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josef
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Abdulrahim
13 mrt 2025
Abdulrahim
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Foudil
Reisde met een groep, Reisde met familie
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Foudil
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
BELFKIR
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BELFKIR
2 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Akrem
Reisde met een groep
7 mrt 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akrem
6 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mohamed Lemine
Reisde met familie en kleine kinderen
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohamed Lemine
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Tariq, London
Reisde met familie
4 mrt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Tariq
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ahmed
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmed
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
khalloufi
3 mrt 2025
khalloufi
4 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Sami, marianna
Reisde met partner
3 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sami
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Zahra-nasma
Reisde met familie
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zahra-nasma
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kamal
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamal
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Shajakoth
Reisde met familie
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shajakoth
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Abdul
Reisde met familie en kleine kinderen
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abdul
4 nachten verbleven in januari 2025