Tabiya Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een dakterras, op enkele stappen van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Tabiya Hotel

Exterieur
Eten en drinken
Twin kamer, niet-roken | Een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek
Bar (ter plaatse)
Gang

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Zakelijke services

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Vierpersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoons stapelbedden

Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
329 Tabiyacho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8038

In de buurt

  • Shijo-straat - 1 min. wandelen - 0.2 km
  • Markt van Nishiki - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Kawaramachi-straat - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Pontocho-laan - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Kawaramachi - 5 min. wandelen
  • Metrostation Shiyakusho-mae - 14 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 60 min. rijden

Restaurants

  • ‪% Arabica - ‬2 min. wandelen
  • ‪永正亭 - ‬2 min. wandelen
  • ‪山の家 - ‬1 min. wandelen
  • ‪Ladurée - ‬2 min. wandelen
  • ‪仙太郎 - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Tabiya Hotel

Hotel vlak bij Markt van Nishiki
Vlak bij Tabiya Hotel vind je Kawaramachi-straat en Pontocho-laan. Gasten genieten hier van een dakterras, een wasserij en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een kluis bij de receptie, een computerstation en een lift
  • Bagageopslagruimte en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Tabiya Hotel bieden leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en toiletten met elektronische bidets
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Japans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot middernacht.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.

Renovaties en sluitingen

De accommodatie is gesloten van 1 augustus tot 31 juli.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

TABIYA HOTEL Kyoto
TABIYA Kyoto
TABIYA HOTEL Hotel
TABIYA HOTEL Kyoto
TABIYA HOTEL Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Tabiya Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Tabiya Hotel voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Tabiya Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Tabiya Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Tabiya Hotel?

Dit hotel ligt in Shimogyo, vlak bij Shijo-straat en Kawaramachi-straat. Ook Markt van Nishiki en Pontocho-laan liggen op 10 minuten wandelen. Station Kawaramachi ligt op maar 5 minuten wandelen en naar Station Shijo is het 7 minuten wandelen.

Beoordelingen over Tabiya Hotel

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 82 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 82 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 82 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 82 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 82 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NICE
素晴らしい接客
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

shota

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

tony, カリフォルニア

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
立地良し、設備良し。清掃が行き渡っていなかった事が唯一残念です。枕元にカピカピに乾いたコンタクトレンズが落ちていました。
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
快適
便利な場所なので選びました。お部屋は狭かったけど、清潔で良かった。 すみません。マークの順が左から、悪いでしたね?最初の投稿、よく見ずに、逆と勘違いしました。
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Miu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Location us good. But room are too small Must craw onto your bed. No lift to your floor
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Lauren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Toshihiro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles sauber und ordentlich, allerdings ist die Hälfte der Zimmer nur mit einer schmalen, nicht öffenbaren Fensterreihe ohne Ausblick ausgestattet und die Zimmer sind sehr klein. Obwohl wir mit Rucksäcken gereist sind, war die Größe an der Grenze. Das sollte man wissen, vorallem wenn man mit Koffern reist...
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Excellent location with easy walking to many sites. Great bathroom amenities.
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly hotel.
Satiated for two nights in a twin room with my teenage son. Small room but had everything we needed. Convenient location for Kiyomizu dera, a 15-20 mins walk. Very friendly hotel staff. Hotel served free yogurt and bun/cupcake for breakfast. Shampoos soap towels hair dryer toothbrush were provided.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

NAOMI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適なホテルでした。
観光地へのアクセスが良く、ホテル周辺にも飲食店多く、ひとり旅でしたが快適に過ごせました。 お部屋も清潔感があり、1人で寝るには十分な広さでした。
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

saem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
만족했습니다
저는 위치, 간단한 조식, 청결도, 공간 모두 너무 만족했습니다 다음에도 이용할 예정입니다
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

YU-JEN

Positief: Netheid, personeel en service
整潔OK 地點不錯 房型很小
房間真的小 其餘還OK 地點不錯 隔音不是很好
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Wing Kai

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間太細, 三樓 check in 有職員搬手搬行李 , check out 離開 就沒有, 要自己將行李搬到 一樓, 很不方便
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ウェルカムドリンク、ミネラルウオーター、朝食も付いて中心街で良心的な宿泊料金‼︎家族4人で一部屋でしたが個々にいいスペースでぐっすり眠れました。時間も宿泊したいと思いました。ありがとうございます!
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms very small you literally had to crawl no room for luggage. Had to store one bag in the washroom.
3 nachten verbleven in oktober 2018