Tabiya Hotel
Hotel met een dakterras, op enkele stappen van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Tabiya Hotel





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, niet-roken laden

Vierpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Dhawa Yura Kyoto
Higashiyama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 517 beoordelingen
De prijs is € 236
inclusief belastingen en toeslagen
1 mei - 2 mei
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

329 Tabiyacho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8038
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.904 beoordelingen
De prijs is € 216
inclusief belastingen en toeslagen
6 apr - 7 apr
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
TABIYA HOTEL Kyoto
TABIYA Kyoto
TABIYA HOTEL Hotel
TABIYA HOTEL Kyoto
TABIYA HOTEL Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tabiya Hotel
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NICE
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
17 feb 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
shota
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
shota
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
tony, カリフォルニア
Reisde met partner
4 jan 2020
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
tony
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
快適
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Miu
1 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miu
2 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Lauren
8 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lauren
4 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Toshihiro
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshihiro
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly hotel.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
NAOMI
18 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適なホテルでした。
NAOMI
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
saem
21 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
만족했습니다
saem
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
YU-JEN
18 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service
整潔OK 地點不錯 房型很小
YU-JEN
1 nacht verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Wing Kai
8 dec 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wing Kai
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018