Hotel Resol Trinity Kyoto
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Markt van Nishiki
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Resol Trinity Kyoto





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 97
inclusief belastingen en toeslagen
8 mei - 9 mei
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Wide Double Room) laden

Tweepersoonskamer (Wide Double Room)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, niet-roken laden

Kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Wide Double Room laden

Wide Double Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Japanese Western Style Room laden

Japanese Western Style Room
Alle foto's voor Double or Twin Room laden

Double or Twin Room
Misschien vind je dit ook leuk

Rihga Gran Kyoto
Minami-ku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 673 beoordelingen
De prijs is € 98
inclusief belastingen en toeslagen
29 apr - 30 apr
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

249, Kamihakusancho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0943
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
9.0 van 10, Fantastisch, 231 beoordelingen
De prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
6 mei - 7 mei
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1980 voor volwassenen en JPY 1980 voor kinderen
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en een beveiligingssysteem
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Gasten met tatoeages dienen specifieke instructies te volgen wanneer ze de openbare baden ter plaatse gebruiken; meer informatie is beschikbaar bij het inchecken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Resol Trinity Oike Fuyacho
Resol Trinity Kyoto Oike Fuyacho
Resol Trinity Oike Fuyacho
Resol Trinity Kyoto Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Hotel
Hotel Resol Trinity Kyoto Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Hotel Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Oike Fuyacho
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Resol Trinity Kyoto
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Edward
31 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edward
3 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Clifton
Reisde met partner
17 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Clifton
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
Reisde met partner
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
10/10 – Uitstekend
Sara
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sara
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Valentina
Reisde met partner
12 apr 2025
Positief: Personeel en service
Valentina
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Russell
Reisde met familie
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Russell
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Juliann
Reisde met familie
2 apr 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Juliann
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kallista Mae
Reisde met partner
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kallista Mae
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Holly
Reisde met partner
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Holly
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tiffiny
Reisde met partner, Reisde met familie
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiffiny
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Brian, Mililani
Reisde met partner
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Brian
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
Reisde met partner
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Amanda
Reisde met partner
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amanda
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Serlina
Reisde met partner
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Serlina
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Katherine
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katherine
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Edgar
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edgar
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sabrina
3 mrt 2025
Sabrina
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Adriana
Reisde met partner
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adriana
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
MINAMI
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MINAMI
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Christina
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met partner
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
雄輔
13 feb 2025
雄輔
1 nacht verbleven in februari 2025