DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama
Hotel met fitnessfaciliteiten, in de buurt van Sanjusangen-do-tempel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 167
inclusief belastingen en toeslagen
30 apr - 1 mei
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
17 van 17 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN ACCESSIBLE ROOM) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN ACCESSIBLE ROOM)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN DELUXE TATAMI ROOM) laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN DELUXE TATAMI ROOM)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN PREMIUM ROOM) laden

Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN PREMIUM ROOM)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (KING GUEST ROOM) laden

Kamer, 1 kingsize bed, niet-roken (KING GUEST ROOM)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe suite, niet-roken (KING DELUXE TATAMI ROOM) laden

Deluxe suite, niet-roken (KING DELUXE TATAMI ROOM)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN GUEST ROOM) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN GUEST ROOM)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe suite, niet-roken (KING DELUXE SUITE) laden

Deluxe suite, niet-roken (KING DELUXE SUITE)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN DELUXE ROOM) laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (TWIN DELUXE ROOM)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Accessible Twin Room laden

Accessible Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Twin Room With Tatami Space laden

Deluxe Twin Room With Tatami Space
Alle foto's voor King Room laden

King Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Premium Twin Room laden

Premium Twin Room
Alle foto's voor Deluxe King Tatami Room laden

Deluxe King Tatami Room
Alle foto's voor Deluxe King Suite laden

Deluxe King Suite
Alle foto's voor Main Building Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath laden

Main Building Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Downtown Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.092 beoordelingen
De prijs is € 132
inclusief belastingen en toeslagen
30 apr - 1 mei
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-chome-45 Honmachi, Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0981
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

DoubleTree by Hilton Kyoto Station
DoubleTree by Hilton Kyoto Station
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.130 beoordelingen
De prijs is € 170
inclusief belastingen en toeslagen
30 apr - 1 mei
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 3800 voor volwassenen en JPY 1900 voor kinderen
- Toeslag voor wifi in de kamer: JPY 1000 per nacht (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor extra bed: JPY 3000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama Hotel
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama KYOTO
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama Hotel KYOTO
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
25 mei 2024
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
KA HEI
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KA HEI
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Amal
Reisde met partner
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amal
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Anna
Reisde met familie
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ashley
3 mrt 2025
Ashley
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Katherine
Reisde met partner
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katherine
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Hisashi
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hisashi
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
vicente torres
14 feb 2025
vicente torres
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
ISSEI, NARA
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ISSEI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Pik Kwan
Reisde met partner
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pik Kwan
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Tomomi
26 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomomi
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Talip
Reisde met familie
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Talip
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
GERARDO
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GERARDO
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sayaka
Reisde met partner
19 jan 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sayaka
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
sang, Pomona
Reisde met partner
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sang
5 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Saoud
Reisde met een groep
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saoud
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Takako
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takako
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Tulga
1 dec 2024
Tulga
1 nacht verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
David
Reisde met familie
25 nov 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
sangsun
Reisde met een groep
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sangsun
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Tian
Reisde met familie
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tian
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Judy
Reisde met een groep
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Judy
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
DONGHYUN
Reisde met familie
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DONGHYUN
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Arisa
14 okt 2024
Arisa
2 nachten verbleven in september 2024