ART Hôtel
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Kaysersberg-Vignoble
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ART Hôtel

Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, uitzicht laden

Superior tweepersoonskamer, uitzicht
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Lcd-televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Kabelzenders
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Superior tweepersoonskamer, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Lcd-televisie
Een zetelbed - tweepersoons
Een haardroger
Een privébadkamer
Kabelzenders
Suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Verwarming
Lcd-televisie
Een zetelbed
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1 Rue Haute du Rempart, Kaysersberg-Vignoble, Haut Rhin, 68240
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hôtel l'Abbaye d'Alspach
Hôtel l'Abbaye d'Alspach
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Fitnessruimte
9.0 van 10, Fantastisch, 185 beoordelingen
De prijs is € 124
inclusief belastingen en toeslagen
8 apr - 9 apr
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 5.06 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10.00 voor volwassenen en EUR 5.00 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 10 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 25 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
L'Arbre Vert hôtel-restaurant Hotel Kaysersberg
L'Arbre Vert hôtel-restaurant Hotel
L'Arbre Vert hôtel-restaurant Kaysersberg
L'Arbre Vert hôtel-restaurant Hotel Kaysersberg-Vignoble
L'Arbre Vert hôtel-restaurant Kaysersberg-Vignoble
Hotel L'Arbre Vert hôtel-restaurant Kaysersberg-Vignoble
Kaysersberg-Vignoble L'Arbre Vert hôtel-restaurant Hotel
Hotel L'Arbre Vert hôtel-restaurant
L'Arbre Vert hôtel-restaurant Hotel
L'Arbre Vert hôtel restaurant
L'arbre Vert Restaurant
ART Hôtel Hotel
L'Arbre Vert hôtel restaurant
ART Hôtel Kaysersberg-Vignoble
ART Hôtel Hotel Kaysersberg-Vignoble
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ART Hôtel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Mathilde
7 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf tijdens kerstmarkt
Mathilde
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Maurice
Zakenreiziger
19 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maurice
3 nachten verbleven in december 2020
8/10 – Goed
Fabienfabien
20 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rès satisfait
Fabienfabien
1 nacht verbleven in oktober 2020
6/10 – Redelijk
Hakan
23 sep 2020
Positief: Netheid
Hakan
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Yingjia
21 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour
Yingjia
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Norbert, Hersbruck
Reisde met partner
18 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norbert
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
LouisDombret, Ostende / Belgique
Reisde met partner
30 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
LouisDombret
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 feb 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Sigg Jacques
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A y retourner
Sigg Jacques
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Pascal
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Changement de nom
Pascal
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
cyrille
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cyrille
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Gerda
12 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerda
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Robert
1 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
mathy
9 sep 2019
Positief: Personeel en service
mathy
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
David
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel rooms
David
4 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Maria
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Martin
31 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
vanessa
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bon hôtel. bien situé
vanessa
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Pacome
10 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super moment
Pacome
1 nacht verbleven in oktober 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Pakketten
Vakantiehuizen