Perkuno Namai
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Kaunas
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Perkuno Namai





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Perkuno al. 61, Kaunas, LT-44226
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Algiro Hotel
Algiro Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 299 beoordelingen
De prijs is € 75
inclusief belastingen en toeslagen
30 mrt - 31 mrt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 voor volwassenen en EUR 10 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 20 per voertuig (enkele reis)
- Borgsom voor huisdieren: EUR 30 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: EUR 10.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Litouwen een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Perkuno Namai
Perkuno Namai Hotel
Perkuno Namai Hotel Kaunas
Perkuno Namai Kaunas
Perkuno Namai Hotel
Perkuno Namai Kaunas
Perkuno Namai Hotel Kaunas
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Perkuno Namai
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2016
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 mei 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer goed
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Lars Lindencrone
24 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lars Lindencrone
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Bradley
5 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11/10
Bradley
4 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2016
8/10 – Goed
Miikka
Reisde met familie
8 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ystävällinen perhehotelli

Miikka
4 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Satu
Zakenreiziger
21 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satu
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Max
Zakenreiziger
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly and helpful staff and great location
Max
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 dec 2019
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Vilma
24 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vilma
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Joseph
Reisde met een groep
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Holiday
Joseph
4 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 okt 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Irina
25 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Место,где цветет сакура...
Irina
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Rachel
15 sep 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Great location, requires updating
Rachel
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent value for the money
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok value.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Vitalij
6 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vitalij
3 nachten verbleven in september 2019