Symphony Suites

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een shuttleservice van/naar de luchthaven en fitnessfaciliteiten in Ipoh

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Symphony Suites

Voorkant van accommodatie
Restaurant
Zitruimte lobby
Flatscreentelevisie
Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Bar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Ontbijt beschikbaar
De huidige prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
9 mei - 10 mei

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • Uitzicht op de bergen
  • 31 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe suite, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
  • 41 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer (Deluxe Family)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
  • 41 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive suite, 1 kingsize bed, bad

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
  • Uitzicht op de bergen
  • 62 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • Uitzicht op de bergen
  • 31 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No.41, Lapangan Symphony Business Park, Jalan Lapangan Symphony, Ipoh, Perak, 31350

In de buurt

  • Sam Poh Tong-tempel - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Kek Lok Tong - 8 min. rijden - 4.9 km
  • Ipoh Parade - 9 min. rijden - 6.7 km
  • Concubine Lane - 9 min. rijden - 7.9 km
  • Aeon Station 18 - 11 min. rijden - 7.3 km

Lokaal vervoer

  • Treinstation van Ipoh - 14 min. rijden
  • Ipoh (IPH-Sultan Azlan Shah) - 7 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Little Ipoh - ‬8 min. wandelen
  • ‪Restoran Chong Xing 崇兴美食馆 - ‬10 min. wandelen
  • ‪Wak Puji - ‬14 min. wandelen
  • ‪Medan Lapangan Legenda - ‬7 min. wandelen
  • ‪Restoran Umi Hajar Binti Ismail - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Symphony Suites

Hotel met een chique stijl niet ver van Ipoh Parade
Geniet van een shuttleservice van/naar de luchthaven, een terras en een koffiebar/café bij Symphony Suites. Gratis wifi in de kamer, een droogkuis/wasserijservice en een bar zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een 24-uurs receptie en een lift
  • Een kluis bij de receptie, conciërgeservice en een feestzaal
Kamervoorzieningen
De 95 kamers hebben voordelen zoals (laptop)kluisjes en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en gratis kranten.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Maleis

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Gratis beveiligd zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: MYR 25 voor volwassenen en MYR 18 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • In de bergen
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 16.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 2 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: MYR 300.00 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 25 voor volwassenen en MYR 18 voor kinderen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Symphony Suites Hotel Ipoh
Symphony Suites Hotel
Symphony Suites Ipoh
Symphony Suites Ipoh
Symphony Suites Hotel
Symphony Suites Hotel Ipoh

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Symphony Suites?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Symphony Suites?

Vandaag, 8 apr. 2025, kost een verblijf bij Symphony Suites van één nacht voor twee volwassenen op 9 mei 2025 min. € 47,18, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Symphony Suites voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Symphony Suites inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Symphony Suites uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Symphony Suites een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er wordt een shuttleservice van/naar de luchthaven aangeboden.

Waar staat Symphony Suites?

Dit hotel ligt in de bergen, op 15 minuten wandelen van Nam Thean Tong-tempel en Sam Poh Tong-tempel. Ook Royal Perak Golf Club en Kek Lok Tong liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over Symphony Suites

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 87 van 204 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 74 van 204 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 204 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 204 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 204 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Barath

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Penginapan 1 malam di Ipoh
Selesa dan semua baik.
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

ANNIA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Food was not the best Location was ok Very clean Bathroom shoeer accessible suite a but awkward
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Bonny

2 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

yim kwok

Positief: Personeel en service
酒店位置方便
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Clarence

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Izuan Hon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Wing yi

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
景點旁的合適酒店
方便去到極樂洞等的景點
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Nurul Naim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Noor Hidayah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

JAN

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great startovní point for aCameron Highlands trips.
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Jasonz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Noor Hidayah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Leung, Poughkeepsie

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The free WiFi internet is very weak and slow. Exceeded the daily WiFi allowance without any heavy web browsing. The worst part is the loss of last day WiFi internet access privilege while you are still physically sleeping on the hotel bed before checking out!!
3 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Doriena

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointing -We Didn’t Stay
We didn’t stay at hotel as we left. Carpet was ‘unsettling’, furniture damaged, and AC not working very well. Staff were very sweet and understanding when we said we were leaving. They even paid for our Grub/Uber to the Travel Lodge (15 minutes ride). Hotels.com were very good too although we got our next Hotel at A$35 cheaper going direct through the hotel than through Hotels.com
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jean-Louis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emplacement parfait
Cet hôtel moderne est situé juste en face d’un superbe temple dans une grotte et il est possible de le visiter à pied. La chambre est grande et belle, confortable. La literie agréable, la salle de bain superbe. Le petit déjeuner est parfait. Nous avons pris un repas dans la chambre qui était délicieux et peu cher. Le personnel est excellent !
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Priscilla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kunihiko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Haifeng, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is clean and spacious. Facilities look good. The only drawback of my room is that it's at a low floor and so the sound of traffic is relatively loud. It didn't affect my sleep but my wife complained about it.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Wong, Ipoh

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

OK and value for money
The rooms are quite old and dark at night. Services is OK. Breakfast option is so so. Not much around the hotel.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Rajam

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Clean neat and very friendly front line staff.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

POH LANG

2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Nor Faezan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean hotel and convenient. Suitable for people with disabilities as the shower/toilet was equipped with railings. However, need to improve certain things example put in curtain shower, hot shower was slightly cold and to provide separate hair shampoo and body shampoo
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Bryan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Reception and general hotel staff were always open to assisting with any issues/provide information in relation to Ipoh based activities/food, etc. An initial difficulty with our room was swiftly dealt with by allocating another room with no fuss. Staff of course have no control over underinvestment, but more than ready to resolve any difficulties to the best of their abilities. Restaurant staff, not quite as obliging!
6 nachten verbleven in september 2023