The Landmark Hanoi
Gezinsvriendelijke hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Landmark Hanoi





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een regendouche
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Open haard
Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

19 Nguyen Van To, Hoan Kiem Dist, Hanoi, 10000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 350000 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor babybed: VND 100000.00 per nacht
- Toeslag voor extra bed: VND 250000.00 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hanoi Landmark
Landmark Hanoi
Landmark Hotel Hanoi
The Landmark Hanoi Hotel
The Landmark Hanoi Hanoi
The Landmark Hanoi Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Landmark Hanoi
Beoordelingen
7,8
Goed
7,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 mrt 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Leon
8 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel to stay!
Leon
6/10 – Redelijk
Tim, Amstelveen
26 aug 2015
Positief: Personeel en service
Goed budget hotel maar locatie is niet goed
Tim
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 aug 2015
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Margaret
29 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice room with balcony
Margaret
8/10 – Goed
Cecilie
23 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Fint og billigt
Cecilie
2/10 – Ontzettend slecht
D. Ryan
23 mrt 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
D. Ryan
8/10 – Goed
Franck
20 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Franck
6/10 – Redelijk
Darren
9 mrt 2017
Negatief: Comfort kamer
Pleasant staff...
Darren
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
BRUNA
6 mrt 2017
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
BRUNA
6/10 – Redelijk
BRUNA
5 mrt 2017
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
BRUNA
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 feb 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicht das Beste aber OK
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 feb 2017
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Les personnels meme disent pas bonjour
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Christina
16 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christina
10/10 – Uitstekend
Josette, france
15 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour Hanoï
Josette
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
14 feb 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noisy and small room
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
jerome , Montpellier
11 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jerome
2/10 – Ontzettend slecht
Vanessa
9 feb 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No se parece en nada a las fotos
Vanessa
4/10 – Matig
Bartosz
6 jan 2017
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Avoid
Bartosz
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
3 jan 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
SAU FONG
22 dec 2016
Negatief: Netheid