Hanoi Larosa Hotel
Hotel in het centrum bij het congrescentrum in Hanoi met gratis valetparkeerservice
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hanoi Larosa Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
26 mrt - 27 mrt
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een haardroger
Deluxe kamer (Senior)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Badjassen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

36 Nguyen Khuyen St., Dong Da Dist, Hanoi, 10000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hanoi Lotus Boutique Hotel
Hanoi Lotus Boutique Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.341 beoordelingen
De prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
6 apr - 7 apr
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 25 per voertuig (enkele reis)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: USD 20.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij check-in een minimumleeftijd van 16.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie aan te kunnen tonen dat zij gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hanoi Larosa
Hanoi Larosa Hotel
Hotel Larosa
Larosa Hanoi
Larosa Hotel
Larosa Hotel Hanoi
Hanoi Larosa Hotel Hotel
Hanoi Larosa Hotel Hanoi
Hanoi Larosa Hotel Hotel Hanoi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hanoi Larosa Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Maureen
5 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel met een fantastische service.
Maureen
8/10 – Goed
benoit
23 feb 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
benoit
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
benoit
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
benoit
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Mami
Zakenreiziger
10 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mami
6 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
TAKAHIRO
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAHIRO
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Yuka
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuka
2 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Virginija
21 nov 2022
Positief: Netheid
Virginija
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Catharine
Reisde met een groep
1 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Catharine
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Duc
13 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Duc
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Lee
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good central location, all good
Lee
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Alan
Reisde met familie
31 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alan
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ハノイ駅近のサービス良いホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
August, Shanghai
Reisde met partner, Reisde met familie
28 dec 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
August
5 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Alan
Reisde met familie
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alan
2 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Maximo
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maximo
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 jun 2019
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
TK
Zakenreiziger
22 jun 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TK
5 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 apr 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Young geun
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Young geun
6 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Fernando
9 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Not up to standard service and location
Fernando
2 nachten verbleven in februari 2019