Lounge Taki
Pension met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Fukui Prefectural Museum of Cultural History
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Lounge Taki





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Een microgolfoven
Rijstkoker
Gemeenschappelijke keuken
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Draagbare ventilator
Een microgolfoven
Rijstkoker
Gemeenschappelijke keuken
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-8-5 Katsumi, Fukui, Fukui, 910-0856
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Riverge Akebono
Hotel Riverge Akebono
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 167 beoordelingen
De prijs is € 91
inclusief belastingen en toeslagen
31 mrt - 1 apr
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lounge Taki Guesthouse Fukui
Lounge Taki Guesthouse
Lounge Taki Fukui
Lounge Taki Fukui
Lounge Taki Guesthouse
Lounge Taki Guesthouse Fukui
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lounge Taki
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
8,6/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
KOICHI
Zakenreiziger
27 sep 2024
Positief: Personeel en service
KOICHI
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Kazuhiko
4 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhiko
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
KAZUYOSHI
Reisde met familie en kleine kinderen
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUYOSHI
1 nacht verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
臭いとカビ
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Matsubara
Reisde met familie
7 aug 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Matsubara
1 nacht verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
James
Reisde met familie
8 jun 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
James
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Yechan
14 mrt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yechan
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Hirotoshi, Kofu
25 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hirotoshi
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Atsushi
24 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Atsushi
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Riki
21 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Riki
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
pinata
7 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
pinata
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
ユリ
Reisde met familie en kleine kinderen
23 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユリ
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
ケン
27 feb 2023
ケン
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Hiroshi
25 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
MASATOSHI
6 dec 2022
MASATOSHI
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
HIROKI
6 aug 2022
HIROKI
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Kazuyuki
9 jun 2022
Kazuyuki
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Kimiko
8 jun 2022
Kimiko
3 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Yuko
6 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最高
Yuko
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
SHUJI
25 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
無料送迎付き、観光アドバイスも適切
SHUJI
2 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met huisdieren, Reisde met familie en kleine kinderen
9 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Ryuji
27 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryuji
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
machiko
17 jan 2022
Positief: Personeel en service
machiko
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
atsushi
26 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
サービス満点
atsushi
1 nacht verbleven in augustus 2021