Hotel Casagrande
Hotel met gratis ontbijt, op enkele stappen van Dolomieten
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Casagrande





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 167
inclusief belastingen en toeslagen
9 apr - 10 apr
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Belluno 47, Feltre, BL, 32032
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Doriguzzi
Hotel Doriguzzi
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 95 beoordelingen
De prijs is € 127
inclusief belastingen en toeslagen
4 apr - 5 apr
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.00 per persoon, per nacht, voor maximum 15 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 10 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden, verrijdbare/extra bedden, parking ter plaatse en een hoge stoel te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Registratienummer van de accommodatie IT025021A1PMY5RSP3
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Casagrande Feltre
Casagrande Feltre
Hotel Casagrande Hotel
Hotel Casagrande Feltre
Hotel Casagrande Hotel Feltre
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Casagrande
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
16 dec 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10 – Uitstekend
Morlee
22 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Morlee
2 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Lorenzo
Zakenreiziger
28 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lorenzo
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Marie
23 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marie
2 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 mei 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Alessandro
5 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alessandro
1 nacht verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Angelo, Brescia
6 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel molto confortevole
Angelo
1 nacht verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Francesca, Bergamo
21 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Una notte di passaggio si è rivelata una sorpresa
Francesca
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Avio
27 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avio
2 nachten verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Muly, England
12 aug 2017
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Its "OK" hotel to stay for a short days
Muly
4 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Silvia
1 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service