Parador del Alma
Hotel aan een warmwaterbron bij een trein-/metrostation in Bocoyna met gratis ontbijt
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Parador del Alma





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 135
inclusief belastingen en toeslagen
30 apr - 1 mei
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Romantische studio suite, 1 kingsize bed laden

Romantische studio suite, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Select Comfort
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Studio suite laden

Studio suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Select Comfort
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Adolfo López Mateos 44, Centro, Bocoyna, CHIH, 33200
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hacienda Don Armando Boutique & Spa
Hacienda Don Armando Boutique & Spa
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Huisdiervriendelijk
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 200 beoordelingen
De prijs is € 178
inclusief belastingen en toeslagen
1 apr - 2 apr
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Contactloos betalen is mogelijk
Feesten en evenementen (inclusief familiefeesten, verjaardagsfeesten en trouwfeesten) zijn ter plaatse toegelaten
Langdurige huurders welkom.
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Parador del Alma Hotel
Parador del Alma Bocoyna
Parador del Alma Hotel Bocoyna
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Parador del Alma
Beoordelingen
7,4
Goed
7,2/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 okt 2024
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Enrique alan
7 okt 2024
Enrique alan
2 nachten verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Rosa
Reisde met familie
7 aug 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosa
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Claudia
Reisde met familie
17 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
4 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
DALILA
4 apr 2024
DALILA
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
omar
Reisde met familie
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
omar
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Tania aviles
26 dec 2023
Tania aviles
3 nachten verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Fernando
Reisde met familie
21 nov 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fernando
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
David
27 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Nayeli
Reisde met familie en kleine kinderen
19 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nayeli
3 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Guillermo Luis
20 jun 2022
Guillermo Luis
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
german
Reisde met familie
26 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
german
3 nachten verbleven in maart 2022
4/10 – Matig
Manuel
Reisde met partner
22 mrt 2022
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Manuel
2 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
XOCHILT
9 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
XOCHILT
2 nachten verbleven in februari 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Esmeralda
Reisde met familie
18 jul 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy mal servicio
Esmeralda
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met huisdieren, Reisde met familie
16 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 mrt 2021
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2021
4/10 – Matig
Agustin, ZapopAn, Jalisco
Reisde met partner
8 jan 2020
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Agustin
3 nachten verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
José Artemio
7 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mala Experiencia
José Artemio
1 nacht verbleven in december 2019