THE MADRAS GRAND

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie in Chennai

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor THE MADRAS GRAND

Exterieur
Receptie
Premium Twin kamer, niet-roken, privébadkamer | Lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed
Familie appartement | Woonruimte
Exterieur

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
29 mrt - 30 mrt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Vierpersoonskamer, niet-roken, privébadkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Minikoelkast
Kussenkeuzemenu
Lakens van Egyptisch katoen
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 5
  • 2 kingsize bedden

Eenvoudige studio

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Kussenkeuzemenu
Lakens van Egyptisch katoen
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Traagschuim
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Premium Twin kamer, niet-roken, privébadkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Minikoelkast
Kussenkeuzemenu
Lakens van Egyptisch katoen
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Familie appartement

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Een vaatwasser
Ledtelevisie
  • 111 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 7
  • 1 kingsize bed, 1 queensize bed, 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons zetelbed

Premium tweepersoonskamer, niet-roken, privébadkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Minikoelkast
Kussenkeuzemenu
Lakens van Egyptisch katoen
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premium suite, niet-roken, privébadkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Minikoelkast
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
NO 1 - CHINNA STREET, EGMORE, Chennai, Tamilnadu, 600008

In de buurt

  • Sankara Nethralaya-ziekenhuis - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Anna Salai - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Apollo Hospital - 4 min. rijden - 2.8 km
  • U.S. Consulate General Chennai - 5 min. rijden - 3.9 km
  • Marina Beach - 13 min. rijden - 4.0 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation LIC - 4 min. rijden
  • Station Chennai Egmore - 9 min. wandelen
  • Chennai International Airport (MAA) - 46 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mathsya - ‬4 min. wandelen
  • ‪Sudha Hotel - ‬11 min. wandelen
  • ‪Cheers Bar and Restaurant - ‬4 min. wandelen
  • ‪Café Coffee Day - ‬6 min. wandelen
  • ‪Madras Masala - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

THE MADRAS GRAND

Hotel vlak bij Marina Beach
THE MADRAS GRAND biedt onder andere een wasserij en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis valetparkeerservice
  • Snelle uitcheckservice, een 24-uurs receptie en een feestzaal
  • Geldautomaat/bankservice, bagageopslagruimte en een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben leuke voordelen zoals luxe beddengoed en kussenmenu's, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Lakens van Egyptisch katoen en bedden met traagschuimmatrassen
  • Regendouches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • (kleer)kasten, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Hindi, Maleis, Urdu

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis overdekt valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 1 rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • 5 treden naar de ingang
  • Lift (183 centimeter brede deur)
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Tegelvloer in de kamer

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Kussenkeuzemenu
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Matras van memory foam

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Restaurantgidsen
  • Schoonmaakartikelen

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij
  • Vliegenramen
LIST_ALT

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: INR 2000
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

24 uur voor aankomst ontvang je een e-mail met incheckinstructies. Bij aankomst in de accommodatie word je door een receptionist(e) of portier verwelkomd.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 800.0 per dag.

Betalingsmethoden

MONETIZATION_ON

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor vroeg inchecken: INR 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 800.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

THE MADRAS GRAND Hotel
THE MADRAS GRAND Chennai
THE MADRAS GRAND Hotel Chennai

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij THE MADRAS GRAND?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij THE MADRAS GRAND?

Vandaag, 25 mrt. 2025, kost een verblijf bij THE MADRAS GRAND van één nacht voor twee volwassenen op 29 mrt. 2025 min. € 51,55, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent THE MADRAS GRAND voor parkeren?

Deze accommodatie biedt valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij THE MADRAS GRAND inchecken?

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur. Tegen een bedrag van INR 2000 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij THE MADRAS GRAND uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat THE MADRAS GRAND?

Dit hotel ligt in Centraal Madras, op 0,8 km van National Art Gallery en op 4,1 km van Marina Beach. Ook Mayor Radhakrishnan-stadion en Overheidsmuseum liggen op een kwartiertje wandelen. Station Chennai Egmore ligt op 9 minuten wandelen en naar Nehru Park Station is het 11 minuten wandelen.

Beoordelingen over THE MADRAS GRAND

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 34 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Empuku

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても素敵なホテルです。しかしWi-Fiは快適ではありませんでした。そしてシャワーを浴びるとトイレはびしょ濡れです。これは好ましくありませんでした。その他はとても良いです。朝食も素敵です。スタッフも素晴らしい。
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

GANESH

1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Cornel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quite nice
4 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Velvilie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The staff were nice and helpful, but the marketing on the website and the actual property was deceiving
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Sugata

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff. Courteous, professional.
3 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Arun Richard

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanliness of the hotel is remarkable. Courteous service of the staff was impressive. Inadequate parking facility is a concern for customers. Cost of food served in the restaurant is high.
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Kanaka

1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

BARAKATHU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
As a whole ok
4 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

KANA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
ホテル内は常に清潔でシャワーも安心して使えました。スタッフの方もとても親切です。ひとつだけ残念なのがWi-Fiが非常に遅いことです。そこを改善してもらいたいです。
2 nachten verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Unmesh Hemant

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Had to wait for 5 hours to check in. Also breakfast was mentioned as free but needed to pay when reached there
1 nacht verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Sumathy

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No hot water breakfast Biuffet very poor selection out side is not clean
10 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Arafathunnisa Beevi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and quite
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Ramakrishnaprabhu

1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

ANUSYIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of the hotel was good and staff were polite.The bed & room was clean. we only had the chance to dine at the restaurant on the last day as it was rather small and could only fit a certain number of people at each time. The hotel staff recommended restaurant nearby, matsya which had a very nice spread of veg food.There is some odour at the walkway and bathroom, maybe the management can fix that in the future. Overall it was a comfortable stay.
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Preethi Priscilla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A hidden gem in the central chennai
2 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

yuu

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋も広く、駅の近くで活気のある場所です。 高級なレストランは少ないが、タクシーで向かえば問題なしです。部屋にティッシュペーパーとハンドタオルがないのでご注意を。
3 nachten verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Kishore

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Not a value for the money we spent
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Carol

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were super helpful and kind in every regard! Whenever we needed to call a taxi, someone at reception kindly called an Uber/OLA cab for us. When the A/C went out, someone came promptly to reset it. Food (Indian cuisine with few western options) was good and the kitchen/wait staff were efficient, polite and answered all our questions about the dishes with which we were unfamiliar.
3 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Vinitha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bed was little smaller for 3 adults, double premium room
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our stay at Madras Grand Hotel was awesome. It is located at the centre of the city and nearby to all shopping centres.
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Ananth Raj, Seattle

3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

karthikeyan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Daarshanie

3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay in Chennai
Great and classy hotel near Egmore station. Fantastic restaurant downstairs as well
2 nachten verbleven in april 2024