Fairfield by Marriott Chennai OMR
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Old Mahabalipuram Road
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Chennai OMR
Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
15 nov - 16 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, Meerdere bedden laden
Kamer, Meerdere bedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Suite, 1 kingsize bed laden
Suite, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Keuken
Een koelkast
Alle foto's voor Kamer, 1 eenpersoonsbed laden
Kamer, 1 eenpersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Gelijkaardige accommodaties
ibis Chennai OMR Hotel
ibis Chennai OMR Hotel
Spa
Huisdiervriendelijk
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
7.4 van 10, Goed, (70)
De prijs is € 41
inclusief belastingen en toeslagen
20 nov - 21 nov
Over deze buurt
No.169, Rajiv Gandhi Salai, Old Mahabalipuram Road, Semmencherry, Chennai, Tamil Nadu, 600119
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 500–600 voor volwassenen en INR 400–500 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 2400 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield Marriott Chennai OMR Hotel
Fairfield Marriott OMR Hotel
Fairfield Marriott Chennai OMR
Fairfield Marriott OMR
Fairfield by Marriott Chennai OMR Hotel
Fairfield by Marriott Chennai OMR Chennai
Fairfield by Marriott Chennai OMR Hotel Chennai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Chennai OMR
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
2 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Prashant
Zakenreiziger, Reisde met familie
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prashant
2 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Navin
1 mrt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Navin
3 nachten verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
Toshihiro
19 feb 2024
Toshihiro
3 nachten verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
nishit
Reisde met familie
18 feb 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not the best maintained marriott property
nishit
1 nacht verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
Erik
9 feb 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Erik
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Nikhita
8 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nikhita
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
SNEHA
12 jan 2024
SNEHA
1 nacht verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Ravikumar
4 jan 2024
Ravikumar
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Kamal Kishor
25 nov 2023
Kamal Kishor
3 nachten verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Prasad
Zakenreiziger, Reisde met familie
24 nov 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prasad
10/10 – Uitstekend
Giriraj
5 okt 2023
Giriraj
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
harikumarreddy
31 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
harikumarreddy
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Tejas
Zakenreiziger, Reisde met partner
15 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tejas
1 nacht verbleven in mei 2023
4/10 – Matig
Asha
13 mrt 2023
Asha
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Deepak
28 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deepak
2 nachten verbleven in januari 2023
4/10 – Matig
Kala
11 jan 2023
Kala
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Shiva
19 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiva
5 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Ajay
12 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ajay
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
BIJU
26 aug 2022
BIJU
1 nacht verbleven in augustus 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Praveen
Reisde met partner
16 aug 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Praveen
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Aseged
22 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aseged
1 nacht verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
lim
Zakenreiziger
18 jul 2022
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
lim
3 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Selvamani
7 jun 2022
Selvamani
1 nacht verbleven in juni 2022