Sander
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Van Gogh Museum
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een kluis
Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een kluis
Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een kluis
Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een kluis
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

Sheraton Amsterdam Airport Hotel and Conference Center
Schiphol
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 1.796 beoordelingen
De prijs is € 194
inclusief belastingen en toeslagen
28 apr - 29 apr
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jacob Obrechtstraat 69, Amsterdam, 1071 KJ
Over deze accommodatie
Sander
Gelijkaardige accommodaties

Cosy luxery 2 separate studio's in one apartment 120 m2 CENTRAL AMSTERDAM
Cosy luxery 2 separate studio's in one apartment 120 m2 CENTRAL AMSTERDAM
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Microgolfoven
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 4 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 12.50 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 voor volwassenen en EUR 5 voor kinderen
- Toeslag voor parking in de buurt: EUR 4 per uur
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Amsterdam Sander
Hotel Sander
Hotel Sander Amsterdam
Sander Amsterdam
Sander Hotel
Sander Hotel Amsterdam
Sander Hotel
Sander Amsterdam
Sander Hotel Amsterdam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sander
Beoordelingen
6,8
7,0/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
7 feb 2014
Positief: Personeel en service
10/10 – Uitstekend
JP, South Africa
28 apr 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
JP
8/10 – Goed
Caslav
8 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Caslav
4 nachten verbleven in oktober 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
24 okt 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marathon disappointment


Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Riccardo
18 okt 2017
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kindness, good position, honest prize
Riccardo
4 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
David
24 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Get what you pay for
David
3 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
George, Colo
19 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice small Hotel close to Museums.
George
3 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
tugay
13 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tugay
2 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Megan, oxford, uk
11 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in great location, friendly staff
Megan
2 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Susana
31 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Susana
1 nacht verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
jean-paul
26 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ça se défend bien !
jean-paul
1 nacht verbleven in juni 2017
6/10 – Redelijk
Alexander
23 jun 2017
Negatief: Comfort kamer
W/O Air
Alexander
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2017
4/10 – Matig
Fabien
29 mei 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel vieux et mal insonorisé sans aucun service !
Fabien
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 mei 2017
Positief: Personeel en service
従業員が細かな気配りができるホテル
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 apr 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Alberto, Bologna
8 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alberto
10/10 – Uitstekend
Soonah
11 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Soonah
2/10 – Ontzettend slecht
Gustavo
7 feb 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Fraco
Gustavo
10/10 – Uitstekend
João Paulo
31 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
João Paulo
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Augie Alma belle
16 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Augie Alma belle
8/10 – Goed
Stephanie
13 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer