Morimar Resort Hotel
Hotel voor zon, zee en strand
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Morimar Resort Hotel





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Kamer, 3 slaapkamers, uitzicht op zee laden

Kamer, 3 slaapkamers, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Televisie
3 slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

45-1 Toya, Yomitan, Okinawa-ken, 9040305
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Deigo Hotel
Deigo Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 40 beoordelingen
De prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
6 apr - 7 apr
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 1080 voor volwassenen en JPY 540 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Morimar Resort Hotel
Morimar Resort Hotel Yomitan
Morimar Yomitan
Morimar Okinawa Prefecture/Yomitan-Son, Japan
Morimar Resort Hotel Hotel
Morimar Resort Hotel Yomitan
Morimar Resort Hotel Hotel Yomitan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Morimar Resort Hotel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
17 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Kyuseok
5 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kyuseok
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
かず, 日本
21 aug 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
かず
2 nachten verbleven in augustus 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 aug 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ゴキブリが多すぎる
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 jul 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
ビーチが目の前
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
目の前がとてもきれいなビーチでとてもいいです
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
かんちゃん, 日本
7 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
かんちゃん
3 nachten verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
kim, kor
25 okt 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
가족이나 단체 여행객들에 좋은거 같아요
kim
3 nachten verbleven in oktober 2017
4/10 – Matig
Chun Tung
23 okt 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chun Tung
3 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
이기주, 인천
25 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
오키나와 여행
이기주
1 nacht verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
kana, TokyoJP
19 aug 2017
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
kana
3 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
Mei Po
14 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
價性比高的酒店, 優秀住宿經驗
Mei Po
1 nacht verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
LingJu
9 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LingJu
1 nacht verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
JINHYUN
6 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋은 숙소
JINHYUN
6 nachten verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
kk, 香港
9 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
靠近海灘,酒店不錯
kk
2 nachten verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 mei 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Das Hotel ist ordentlich und sauber.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Kam Tong
22 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kam Tong
8/10 – Goed
Hyuna
5 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
대가족이 가기엔 너무좋은곳!!
Hyuna
8/10 – Goed
スケボーきんぐ, 三重県桑名郡
30 mrt 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
こどもが喜ぶ
スケボーきんぐ
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
RITSUKO
25 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RITSUKO
8/10 – Goed
かいわこ, 東京
22 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
オススメ!
かいわこ
8/10 – Goed
wangjoh
21 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer