Gallery Prawirotaman Hotel
Hotel met gratis valetparkeerservice en fitnessfaciliteiten in Yogyakarta
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Gallery Prawirotaman Hotel
VIP Access
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite laden
Suite
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior kamer laden
Superior kamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer laden
Deluxe kamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Een regendouche
Een privébadkamer
Gelijkaardige accommodaties
The Phoenix Hotel Yogyakarta - Handwritten Collection
The Phoenix Hotel Yogyakarta - Handwritten Collection
Zwembad
Spa
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, (958)
De prijs is € 67
inclusief belastingen en toeslagen
27 nov - 28 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Jl. Prawirotamana II /Jl Gerilya no.839B, Yogyakarta, Yogyakarta, 55153
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer IDR 130000 voor volwassenen en IDR 65000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 400000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: IDR 400000 (enkele reis), (tot 11 jaar oud)
- Toeslag voor extra bed: IDR 350000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een beveiligingssysteem
Registratienummer van de accommodatie 9120205362371
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Gallery Prawirotaman
Gallery Prawirotaman Hotel
Gallery Prawirotaman Hotel Yogyakarta
Gallery Prawirotaman Yogyakarta
Gallery Prawirotaman
Gallery Prawirotaman Hotel Hotel
Gallery Prawirotaman Hotel Yogyakarta
Gallery Prawirotaman Hotel Hotel Yogyakarta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Gallery Prawirotaman Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
6 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Mark, the Netherlands
16 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Mark
4 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Marloni, Dordt
10 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel
Marloni
3 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging met diverse uitwijkmogelijkheden
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Joris, Jakarta
25 okt 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent value for money
Joris
10/10 – Uitstekend
dani
12 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dani
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jun 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
tante
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
tante
5 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
serge, dallas
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
serge
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Sara
7 aug 2024
Sara
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Glen
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Glen
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Megumi
16 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Megumi
3 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Satoshi
26 jun 2024
Satoshi
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
TADASHI
20 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TADASHI
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Tomoaki
5 jun 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Tomoaki
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
HANS, Woronora Heights
Reisde met partner
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HANS
7 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas
Zakenreiziger
24 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
6 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
lung, na
Reisde met een groep
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lung
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Alexis
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent !
Alexis
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Jillian
Reisde met partner
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jillian
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Dipesh
4 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dipesh
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Magnus
3 feb 2024
Magnus
2 nachten verbleven in januari 2024