Casa de Hilario

3.0-sterrenaccommodatie
Landhuis met een buitenzwembad en een restaurant in Yaiza

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor Casa de Hilario

Exterieur
Exterieur
Junior suite | Een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd, verduisterende gordijnen
Restaurant
Een douche, gratis toiletartikelen, een haardroger, badjassen

Beoordelingen

8,6 op 10 –

Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
    Zwembad
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Wasservice
    Wasservice
  • Gratis wifi
    Gratis wifi
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
  • Restaurant
    Restaurant
De prijs is € 132
inclusief belastingen en toeslagen
14 nov - 15 nov
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven

Junior suite (3 adults)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Een gratis babybed
Televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Suite (2 adults)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon (1 adult)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Een gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer (2 adults)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Een gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Junior suite (1 adult)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Een gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Junior suite (2 adults)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Een gratis babybed
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Junior Suite Non Refundable (3Pax)

  • Max. aantal: 3

Junior Suite Non Refundable (2Ad+1Ch)

  • Max. aantal: 3

Suite Non Refundable (2Ad)

  • Max. aantal: 2

Double Single Use Non Refundable

  • Max. aantal: 1

Junior Suite Non Refundable (2Pax)

  • Max. aantal: 2

Junior Suite Single (Non Refundable)

  • Max. aantal: 1

Double Basic Non Refundable

  • Max. aantal: 2

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Calle General Garcia Escamez, 19, Yaiza, Lanzarote, 35570

In de buurt

  • Bodega La Geria - 7 min. rijden
  • Nationaal Park Timanfaya - 10 min. rijden
  • Playa Blanca - 13 min. rijden
  • Jachthaven Rubicon - 16 min. rijden
  • Strand van Puerto del Carmen - 25 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Arrecife (ACE-Lanzarote) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bodega la Geria - ‬8 min. rijden
  • ‪Restaurante el Diablo - ‬13 min. rijden
  • ‪MargheRita - ‬10 min. rijden
  • ‪Arenas Lounge - ‬15 min. rijden
  • ‪Restaurante Amura - ‬12 min. rijden

Over deze accommodatie

Casa de Hilario

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij Casa de Hilario zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Gratis wifi in de kamer en een restaurant zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Fietsverhuur, een automaat en rookvrije accommodatie
  • Een kluis bij de receptie en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel ingericht en bieden leuke bijkomstigheden zoals badjassen, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen

Talen

Engels, Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Meer

  • 2 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Meer

  • Individueel ingericht
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 07.00 uur; inchecken kan tot: middernacht

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 14.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Casa Hilario
Casa Hilario House
Casa Hilario House Yaiza
Casa Hilario Yaiza
Casa De Hilario Hotel Yaiza
Casa De Hilario Lanzarote/Yaiza
Casa De Hilario Yaiza
Casa Hilario Country House Yaiza
Casa Hilario Country House
Casa De Hilario Lanzarote/Yaiza
Casa De Hilario Yaiza
Casa de Hilario Yaiza
Casa de Hilario Country House
Casa de Hilario Country House Yaiza

Veelgestelde vragen

Beschikt Casa de Hilario over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Casa de Hilario?

Vandaag, 6 nov. 2024, kost een verblijf bij Casa de Hilario van één nacht voor twee volwassenen op 14 nov. 2024 min. € 132,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Casa de Hilario?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Casa de Hilario voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Casa de Hilario inchecken?

Inchecken kan vanaf: 07.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Casa de Hilario uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.30 uur uit te checken.

Waar staat Casa de Hilario?

Dit landhuis in Yaiza ligt op 0,6 km van Centro de Artesania La Antigua Escuela de Yaiza en op 3,9 km van Nationaal Park Timanfaya. Ook Bodegas Rubicón en Bodega La Geria liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Casa de Hilario

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 45 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 45 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 45 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 45 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 45 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

TILMAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Hedy van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect place to stay. Quiet, clean and a lot of facilities. Breakfast on the terrace with a view over Yaiza. A little piece of paradise.
9 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer geslaagde vakantie mede dankzij het logement.
Prachtige locatie als je rust zoekt, ver van de stranden. Vrij centraal gelegen voor een verkenning van het ganse eiland. Wij hadden een kamer met eigen afgesloten zonnig terrasje. Grote kamer met ruime kasten, groot schrijfblad, goed bed en aanpalende badkamer met verrassend grote doucheruimte. Ontbijtkeuze gevarieerd en permanent aangevuld. Vriendelijke bediening. Wij hadden begin half maart zonnig weer en konden ontbijten op het gemeenschappelijk terras met prachtig zicht op het stadje en de bergen. Te vermelden is dat elke kamer een eigen genummerde parking heeft. in ons geval was dat vlak bij onze kamer. Er is ook een zwembadje, maar dat lag dan aan de andere zijde van het gebouw. De eigenaar-uitbater heeft in het stadje een hotel waar je lekker kan eten, maar er is ook een restaurant op 50 m van Casa de Hilario met uitgebreide menukaart en zeer aanvaardbare prijzen. Een adresje om te onthouden.
7 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Eglantine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mis à par la responsable de l'établissement personne ne parle anglais.
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Endroit très calme . Vue sur mer ,et volcan. Facile d'accès. Loin de l'agitation côtière.... Rapport qualité prix tres convenable . Petit dejeuner tres complet . A recommander
Vue de la chambres
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

M

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un séjour reposant et très agréable.
Yaiza est un endroit plutôt idéal pour rayonner sur l’île en voiture. La Casa de Hilario est un endroit très calme. Pas de réception, pensez bien à donner votre horaire d’arrivée. De toutes façons avec un coup de téléphone, la personne qui vous accueillera sera là dans les 10mn. Les petits déjeuners (8h30-10h30) sont agréables. Les espaces communs sont très accueillants, eau bouillante avec sachets infusions & thés & froide à volonté dans lnespace commun. Un grand frigo commun avec des bacs qui vous sont réservés sont à disposition aussi. Pratique pour profiter des soirées en grignotant quelque chose sans pour autant aller systématiquement au restaurant. Le resto situé juste à côté est délicieux, un peu chic et cher. Un petit bar à 200-300m vers le bourg du village est sympa, ambiance néons, foot & tapas pourra vous offrir de quoi vous régaler autour d’une petite bière. Endroit un peu isolé qui fait du bien.
10 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

fabio

7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

ANTHONY

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sitio fenomenal
Todo fue fantástico, la llegada check in fácil. La habitación súper limpia y cómoda. El desayuno muy rico con todo El sitio espectacular súper calmo y bonito. Volveré seguro.
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Antonio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Timothy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Gem of a place in a beautiful small Village
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Jean

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très agréable séjour
Très joli et très calme petit hôtel entouré par la campagne de Yaiza et près de la ville.
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Cesar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

4/10 – Matig

markus

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nicht ganz zufrieden
Im Hilario angekommen,wollte uns die Managerin auf Biegen und Brechen die Suite im La Casona zeigen, sie sei viel schöner als im Hilario. Also, mal schauen;das Zimmer war sehr gross, mit livingroom, aber steile Treppe zum Zimmer und Badezimmer und zum Balkon (mit Aussicht auf eine Baustelle) und die gesamte Einrichtung war sehr kitschig. Das ganze Hotelambiente nicht unseres. Zurück im Hilario gab sie uns die Juniorsuite, die war ok, aber wir hatten die Suite oben gebucht. Man sah, das die schon besetzt war. Kein Wort von Doppelbuchung, Entschuldigung, Entschädigung seitens der Managerin. 1 bis 2 Nächte in einem nichtgewählten Zimmer ist ok, aber 5 ist nicht ok. Sonst war alles top, aber Managerin flop, sorry.
5 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Mimoun

4 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Enrique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simples aber schönes Hotel in Yaiza. Das Frühstück ist ausgezeichnet.
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Manuela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ein kleines , feines Paradies!
Herausragend! Ein paradiesisches Idyll das „ Casa Hilario „ auf Lanzarote! Eine ganz liebevolle und äußerst freundliche Hauswirtschafterin, die ein ausgezeichnetes Frühstück zubereitet und für Ordnung und Suberkeit in den Zimmer sorgt! Ein kleiner Pool mit grandiosem Ausblick rundet das Gesamtbild ab! Für uns wars ein perfekter Aufenthalt!
7 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

joelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Jonas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lugar idílico
Un alojamiento muy agradable, con una situación inmejorable para disfrutar y visitar de la isla. El desayuno muy rico y completo, disfrutando de unas vistas increíbles. La persona al cargo es extremadamente amable y atenta. ¡Para repetir!
5 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lucía bereitet jeden Morgen mit viel Liebe ein hervorragendes Frühstück. Ist etwas nicht in Ordnung, erledigt José es sofort. Sehr geschmackvoll designed sind die Räume, der Patio sowie das ganze Haus. Der Blick von der Terrasse ist sensationell, sowie das ganze Ambiente. Es gibt leckeren Tee rund um die Uhr, sowie Trinkwasser zur freien Verfügung. Es war herrlich dort!
16 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

genevieve

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
a hotel with character and charm
This is a traditional house, very nicely renovated. The best thing is the delightful terrace with a lovely view. This is where you have a very nice, very well presented breakfast. We were rather disappointed with our room. Although spacious it was far from luxurious and we had problems with the plumbing twice in 9 nights. Yaiza is a very quiet little town and for a better choice of restaurants it is easy to drive to El Golfo or Playa Quemada, both by the sea.
9 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

peter

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Try self catering instead
Fortunately we arrived early when staff were around, but the staff were unable to make our room secure because the door could not be locked. I pointed this out to staff immediately but nothing was done about it during the 3 days of our stay. One of the windows could not be closed because it seemed that the window did not fit in the frame. There was a second window with a handle which stuck out and could not be reached without standing on a chair/stool. As a result the curtains which drew across both windows were torn away from the rail fixings, and the curtains just looked a mess. We were offered a glass of wine to dine at the hotel evening dining room situated about 2 km away, so we had to drive. I chose hake at 13 euros, but was told this was not availabole but some fresh fish was available at 18 euros. When I got this so called fresh fish I thought it was tuna, being in rectangular chunks, and not at all like fresh fish. The waiter service was slow, and the bill was confusing because it appeared that tax had been added on when the menu said tax was included. There was no cooked breakfast available at Hilario, which is one of the things I appreciate normally from staying in a hotel or bed and breakfast. Casa de Hilario seemed to me to be rather neglected, the underdog in the joint enterprise. A puddle of rainwater formed outside our front door. The car parking space was awkward, with a low stone roundabout behind it so that I feared running into this when reversing out .
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très agréable, à recommander
Dans une maison d'architecture typique avec une décoration soignée, chambre spacieuse et propre avec dressing et jolie salle de bains, donnant sur un agréable patio avec transats. Petite piscine (logiquement fermée lors de notre séjour en décembre). Excellent petit déjeuner, copieux avec des produits frais et de qualité, pris en terrasse chaque matin. Documentations à disposition sur Lanzarote dans le salon. Parfait pour une clientèle recherchant le calme.
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Denise

Très bel hôtel dans un site protégé superbe, très confortable et calme, accueil très sympathique. Piscine et terrasses appréciables . Dommage, le restaurant est fermé à cette époque. Nous recommandons ++
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Kevin, Birmingham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quality service
The pool at the Hilario had a temporary problem Jose offered us the opportunity to chose between Hilario and Casa del Yaiza on the other side of town. We did get a tour of Hilario and it looked excellent. On the end we opted for Casa del Yaiza but it was a marginal decision based on the availability of the pool we we didn’t use due to inclement weather. We were very impressed with the quality of service offered to offer the change without us even suggesting it and that quality of service continued at the Casa del Yaiza 5 stars from me all round !