Hotel Nikko Wuxi
Hotel in District Liangxi in luxe stijl, bij het congrescentrum met 3 restaurants
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Nikko Wuxi
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe suite laden
Deluxe suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Select Comfort
Badjassen
Alle foto's voor Executive kamer laden
Executive kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Select Comfort
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer laden
Deluxe kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Select Comfort
Badjassen
Alle foto's voor Superior kamer laden
Superior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Select Comfort
Badjassen
Gelijkaardige accommodaties
Ascott Central Wuxi
Ascott Central Wuxi
Zwembad
Keuken
Wasmachine
Droogkast
9.0 van 10, Fantastisch, (35)
De prijs is € 91
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
9 Yongle Dong Road, Nanchang District, Wuxi, Jiangsu, 214021
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer CNY 100 per persoon
- Toeslag voor extra bed: CNY 150 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Nikko Wuxi
Nikko Hotel Wuxi
Nikko Wuxi
Nikko Wuxi Hotel
Wuxi Nikko
Wuxi Nikko Hotel
Hotel Nikko Wuxi Wuxi
Hotel Nikko Wuxi Hotel
Hotel Nikko Wuxi Hotel Wuxi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Nikko Wuxi
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Jason
17 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jason
Jason
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Sangbum
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 night in Wuxi
Sangbum
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
TAN
12 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
TAN
7 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
すごく良い
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
TOSHIKAZU
26 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても清潔で快適なホテルです!
TOSHIKAZU
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
TAO
4 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAO
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
SZE WAI
20 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
不錯
SZE WAI
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
日本系列で、トイレもバスルームも問題なし
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
KA MUN CARMEN
18 nov 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible service.
KA MUN CARMEN
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Diana
12 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Happy we stayed here
Diana
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
HotelNikkoWuxi, TOKYO JAPAN
18 okt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HotelNikkoWuxi
3 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
전반적으로 만족스러운 호텔
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Chi Cheng
9 aug 2018
Negatief: Personeel en service
Chi Cheng
1 nacht verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
6 aug 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
服務很不好
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
•客室 / ホテルの清潔感
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Tae Wha
1 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good loaction
Tae Wha
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
YICHUN
19 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
YICHUN
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2018
4/10 – Matig
Samuel, akihabara
6 mei 2018
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
室温
Samuel
2 nachten verbleven in april 2018