Hotel Blauer Fasan
Hotel met een golfbaan en gratis ontbijt in Wiesmoor
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Blauer Fasan
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 140
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden
Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Gelijkaardige accommodaties
Das Schokoladenhotel
Das Schokoladenhotel
Zwembad
Bubbelbad
Ontbijt inbegrepen
Spa
9.4 van 10, Uitzonderlijk, (115)
De prijs is € 121
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Fliederstraße 1, Wiesmoor, 26639
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Blauer Fasan Wiesmoor
Blauer Fasan Wiesmoor
Blauer Fasan
Hotel Blauer Fasan Hotel
Hotel Blauer Fasan Wiesmoor
Hotel Blauer Fasan Hotel Wiesmoor
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Blauer Fasan
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
25 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Klaus
2 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Klaus
6 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Brooke
Reisde met partner, Reisde met familie
26 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brooke
10/10 – Uitstekend
Helmut
Zakenreiziger
28 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helmut
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Ted
13 jun 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ted
3 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Sven
Zakenreiziger
26 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sven
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 jun 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Thomas
14 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Grete
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kjempebra.
Grete
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Barbara
27 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Barbara
4 nachten verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Sascha
29 jun 2018
Positief: Personeel en service
Sascha
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Jesper, Hamburg
10 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Sehr hübsches Hotel, aber leider 2 große Mängel.
Jesper
1 nacht verbleven in april 2018
10/10 – Uitstekend
Finn
21 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel
Finn
10/10 – Uitstekend
Dmitrij
12 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dmitrij
1 nacht verbleven in december 2017