Hotel Okabe Shiosaitei
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Wakkanai
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Okabe Shiosaitei
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden
Eenpersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een ligbad
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken, uitzicht op zee laden
Twin kamer, niet-roken, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een ligbad
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, roken, uitzicht op zee laden
Twin kamer, roken, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een ligbad
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Traditionele kamer, roken laden
Traditionele kamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een ligbad
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden
Eenpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bidet
Een ligbad
Een haardroger
Een privébadkamer
Twin
Single
Twin
Gelijkaardige accommodaties
Dormy Inn Wakkanai Natural Hot Spring
Dormy Inn Wakkanai Natural Hot Spring
Spa
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, (529)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
1-5-16 Chuo, Wakkanai, Hokkaido, 097-0022
Over deze accommodatie
Hotel Okabe Shiosaitei
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 1080 per persoon
- Toeslag voor extra bed: JPY 540 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Okabe Shiosaitei Wakkanai
Hotel Okabe Shiosaitei
Okabe Shiosaitei Wakkanai
Okabe Shiosaitei
Hotel Okabe Shiosaitei Hotel
Hotel Okabe Shiosaitei Wakkanai
Hotel Okabe Shiosaitei Hotel Wakkanai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Okabe Shiosaitei
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
4,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
25 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 nov 2019
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
YOSHITAKA
10 okt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHITAKA
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 sep 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
YA HUI
22 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YA HUI
3 nachten verbleven in mei 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
19 feb 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Patricia
8 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patricia
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Eng Lee
23 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice View
Eng Lee
3 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
shigeo
18 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
奇麗で、環境良し!
shigeo
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
kazuhiro
15 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
温泉グッド!
kazuhiro
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 aug 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
KS, Hong Kong
27 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location hotel.
KS
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
するめたろ
26 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
するめたろ
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
eunice , otaru
14 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
近JR站 附近有很多餐廳
eunice
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Yoshi, 千葉県
17 okt 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Yoshi
1 nacht verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 sep 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2017