Dolphin Hotel
Hotel met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice in Dabagardens
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Dolphin Hotel
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive kamer laden
Executive kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe suite laden
Deluxe suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Executive suite laden
Executive suite
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Premium kamer laden
Premium kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Gelijkaardige accommodaties
Four Points by Sheraton Visakhapatnam
Four Points by Sheraton Visakhapatnam
Zwembad
Kinderzwembad
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, (154)
De prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Dolphin Hotels Ltd, Dabagardens, Visakhapatnam, Andhra Pradesh, 530020
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 630 per voertuig (enkele reis)
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
- Toeslag voor extra bed: INR 900 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 20.00 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Gratis wifi in openbare ruimtes is beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximum 2.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Dolphin Hotel Visakhapatnam
Dolphin Visakhapatnam
Dolphin Hotel Hotel
Dolphin Hotel Visakhapatnam
Dolphin Hotel Hotel Visakhapatnam
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Dolphin Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Amit Asvin
30 sep 2024
Amit Asvin
5 nachten verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Simon
Zakenreiziger
8 aug 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Constant noise
Simon
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Sirisha
31 jul 2024
Sirisha
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
pushpinder
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
pushpinder
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Hemant
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hemant
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Nitheesh
Reisde met familie
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nitheesh
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met een groep
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb value, friendly staff and good facilities
Stephen
8 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Kris, Roanoke
Reisde met familie
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kris
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Seshi
14 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seshi
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最高!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Dharmendra
Zakenreiziger
6 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dharmendra
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
SRIRAMKUMAR
Reisde met een groep, Reisde met familie
27 okt 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SRIRAMKUMAR
2 nachten verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Peter
Reisde met een groep
27 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Superb service does not make up for an awful bed.
Peter
5 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Ravi
Reisde met familie
4 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ravi
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Rintu
21 jan 2022
Rintu
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Rintu Raj
Reisde met familie
11 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rintu Raj
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Rintu Raj
Reisde met familie
6 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Rintu Raj
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Tanay
Zakenreiziger
20 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tanay
2 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Rintu
Reisde met een groep
6 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rintu
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Rintu
Reisde met een groep
5 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Rintu
1 nacht verbleven in maart 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
1 mrt 2021
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Surya Prakash, Canton, MI
29 jan 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Surya Prakash
10 nachten verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019