Hotel Schani UNO City
Hotel voor gasten met huisdieren bij het congrescentrum in Wenen met een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Schani UNO City
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 80
inclusief belastingen en toeslagen
11 jan - 12 jan 2025
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden
Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer laden
Superior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Waterkoker
Alle foto's voor Comfort kamer laden
Comfort kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Waterkoker
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden
Familie vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Waterkoker
Gelijkaardige accommodaties
lyf Schönbrunn Vienna
lyf Schönbrunn Vienna
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Fitnessruimte
9.4 van 10, Uitzonderlijk, (298)
De prijs is € 81
inclusief belastingen en toeslagen
2 jan - 3 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Wagramer Straße 16-18, Vienna, 1220
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 25 voor volwassenen en EUR 12.50 voor kinderen
- Betaald parkeren: EUR 28 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 19 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 15 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Oostenrijk een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Schani UNO City Hotel
Hotel Schani UNO City Vienna
Hotel Schani UNO City Hotel Vienna
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Schani UNO City
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 dec 2024
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Gary Francis
Zakenreiziger
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gary Francis
6 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Paule
Reisde met familie en kleine kinderen
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paule
7 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Emad
Reisde met partner
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emad
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ines, Ballwin
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ines
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Natali
Reisde met een groep
20 dec 2024
Positief: Voorzieningen
Natali
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Michael
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Nina
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nina
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Ana
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ana
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Josef
Zakenreiziger
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josef
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Antoni Piulats
Reisde met familie en kleine kinderen
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antoni Piulats
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sean, Clarksville
Reisde met partner
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sean
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kylie
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kylie
4 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Maria-Theresa
Reisde met een groep
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria-Theresa
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Corinna
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Corinna
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Daniel
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Daniel
5 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Joachim
29 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Joachim
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Adnan, El Cajon
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adnan
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ursula
Reisde met partner
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ursula
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Julia
Reisde met partner
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Neeraj
10 nov 2024
Neeraj
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Chonghun
Zakenreiziger
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chonghun
6 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Pritam
17 okt 2024
Pritam
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Peter James, Bolton
16 okt 2024
Peter James
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Masafumi
Zakenreiziger
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masafumi
7 nachten verbleven in oktober 2024