Hotel San Carlo
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Mestre
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel San Carlo
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 73
inclusief belastingen en toeslagen
26 nov - 27 nov
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden
Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Televisie
Select Comfort
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden
Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Televisie
Select Comfort
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Televisie
Select Comfort
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden
Eenvoudige tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Televisie
Een donzen dekbed
Select Comfort
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Gelijkaardige accommodaties
a&o Hostel Venezia Mestre
a&o Hostel Venezia Mestre
Huisdiervriendelijk
Gratis wifi
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
7.8 van 10, Goed, (1016)
De prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Via Forte Marghera, 131, Mestre, VE, 30173
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 2.40 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.20 per nacht voor gasten tussen 10-16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari t/m 31 december betaal je EUR 3.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.70 per nacht voor gasten tussen 10-16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 voor volwassenen en EUR 10 voor kinderen
- Toeslag voor lang parkeren: EUR 10 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusapparaat
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
San Carlo Hotel Mestre
San Carlo Mestre
Hotel San Carlo Mestre
Hotel San Carlo Hotel
Hotel San Carlo Mestre
Hotel San Carlo Hotel Mestre
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel San Carlo
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
1 apr 2019
Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Gert
16 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gert
3 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Marco, Schiedam
24 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel in Venetië, vlak bij bus.
Marco
8/10 – Goed
Patrick
Reisde met partner
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Outi, Hämeenlinna
Reisde met partner
12 okt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Outi
7 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
KAIRA M
Reisde met familie
12 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
KAIRA M
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Gregory
Reisde met partner
12 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gregory
3 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Adam
Reisde met familie
12 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Antonino
Reisde met familie
31 jul 2024
Positief: Personeel en service
Antonino
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Ismail
25 jul 2024
Ismail
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Johan
Reisde met familie
21 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johan
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Tom
19 jul 2024
Tom
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Susan
4 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Alexis
31 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexis
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Frederik
30 mei 2024
Frederik
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
sergio
Reisde met familie
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
sergio
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Juan Ramon, Collado Villalba
Reisde met een groep
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Ramon
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Derek
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Derek
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Alexandra
20 mei 2024
Alexandra
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Asumi
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Asumi
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Cesar
Reisde met familie
23 apr 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cesar
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Evrard
11 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evrard
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Weiqi
11 mrt 2024
Weiqi
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Ivan
Reisde met familie
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ivan
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Adeline
Reisde met familie
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adeline
4 nachten verbleven in februari 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Sirenis Seaview Country ClubAnjum Hotel MakkahLa Maison FavartHotels in KaapverdiëPUBLIC, an Ian Schrager hotelPoint A Hotel London Kings Cross – St PancrasVan der Valk Hotel Hilversum - de Witte BergenAX ODYCY HotelParticuliere vakantiehuizen DeniaHotels met casino in MadisonVenus Hotel & SuitesRyad Mogador LiegeHotels in IbizaHotels in Knokke-HeistHotel Glenmore
Pakketten