Hotel La Pergola di Venezia

2.0-sterrenaccommodatie
Aan het strand gelegen accommodatie met een dakterras in Lido, Venetië

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor Hotel La Pergola di Venezia

Terrein van de accommodatie
Exterieur
Een kluis op de kamer, geluiddichte muren, een strijkplank/strijkijzer
Dagelijks ontbijt met lokale gerechten (EUR 5 per persoon)
Receptie

Beoordelingen

7,6 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
    Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Wasservice
    Wasservice
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
De prijs is € 55
Prijs beschikbaar op 10/11/2024
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
  • 11 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Gerenoveerd in 2005
Een haardroger
Een bidet
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Eigen spabad
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een bidet
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Economy tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
  • 11 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Via Cipro 15, Venice, VE, 30126

In de buurt

  • Haven van Venetië - 97 min. rijden
  • Grand Canal - 98 min. rijden
  • Piazzalle Roma - 98 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Luchthaven Marco Polo (VCE) - 108 min. rijden

Restaurants

  • ‪La Taverna - ‬5 min. wandelen
  • ‪Maleti - ‬5 min. wandelen
  • ‪El Pecador - ‬3 min. wandelen
  • ‪Trattoria Favorita SNC - ‬5 min. wandelen
  • ‪La Pagoda - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel La Pergola di Venezia

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in Lido
Een dakterras, een tuin en een spelletjesruimte vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Hotel La Pergola di Venezia. Naast een bibliotheek en een wasserij, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een ontbijt met lokale gerechten (toeslag), fietsverhuur en parkeerplaatsen ter plaatse
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en een babysitter/kinderoppas (toeslag)
  • Wasservice, een vergaderruimte en een kluis bij de receptie
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel La Pergola di Venezia bieden leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaak en telefoons

Talen

Engels, Frans, Italiaans, Russisch, Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 10 per dag)
  • Parkeerplekken voor mobilhomes/bussen/vrachtwagens ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 5 voor volwassenen en EUR 5 voor kinderen

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Computerstation
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Tv

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 20.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tot 20.30 uur geopend.
Deze accommodatie heeft geen receptie.
Als je een verblijf in Venetië hebt geboekt, wordt je verzocht de website #EnjoyRespectVenezia te bezoeken voor belangrijke informatie over de stad en de plaatselijke regelgeving www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia.
Op bepaalde datums van het jaar dienen bezoekers een toegangsprijs van EUR 5 per persoon per dag te betalen om Venetië binnen te komen. Als je een accommodatie in Venetië hebt, ben je vrijgesteld van betaling hiervan. Gasten dienen echter op voorhand een vrijstellingsvoucher aan te vragen en deze bij aankomst met een identiteitsbewijs te tonen. Ga naar cda.comune.venezia.it om de betreffende datums te controleren en een vrijstelling aan te vragen.

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 1.10 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.00 per nacht voor gasten tussen 10-16 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 februari t/m 31 december betaal je EUR 1.60 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.80 per nacht voor gasten tussen 10-16 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer EUR 5 voor volwassenen en EUR 5 voor kinderen
  • Betaald parkeren: EUR 10 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel La Pergola di Venezia
Hotel La Pergola di Venezia Venice
La Pergola di Venezia
La Pergola di Venezia Venice
Hotel Pergola di Venezia Venice
Hotel Pergola di Venezia
Pergola di Venezia Venice
Pergola di Venezia
Hotel La Pergola Di Venezia Province Of Venice
La Pergola Di Venezia Venice
Hotel La Pergola di Venezia Hotel
Hotel La Pergola di Venezia Venice
Hotel La Pergola di Venezia Hotel Venice

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel La Pergola di Venezia?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel La Pergola di Venezia?

Vandaag, 2 nov. 2024, kost een verblijf bij Hotel La Pergola di Venezia van één nacht voor twee volwassenen op 10 nov. 2024 min. € 52,04, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel La Pergola di Venezia voor parkeren?

Parkeren kost EUR 10 per dag.

Hoe laat kan ik bij Hotel La Pergola di Venezia inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 20.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel La Pergola di Venezia uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel La Pergola di Venezia?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Venetië bevindt zich in Lido, op 10 minuten wandelen van Lido di Venezia, Spiaggia Lungomare d'Annunzio en Santa Maria Elisabetta-waterbus. Ook San Marcoplein en Basiliek van San Marco liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over Hotel La Pergola di Venezia

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 81 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 116 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 290 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Adje

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a nice and comfartable place. Always coffe or tea available. Good situated towards beach and vaporettos. Pasticceria and osteria on your doorstep. Thanks so much
3 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Sofia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The host is an amazing guy and the place was near all the facilities I wanted
4 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Leanne

4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Audrey

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Aanvankelijk prima ontvangen. Ontbijt was van zeer matige kwaliteit. Dit werd nog eens negatief beïnvloed door een chagrijnige medewerkster... en niet eenmalig maar dagelijks. De toegezegde schone lakens werden niet verstrekt.
6 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Robert, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk kleinschalig hotel
We verbleven 3 nachten in dit leuke hotelletje op het rustige eiland Lido. Gunstig als uitvalsbasis naar de bezienswaardigheden van Venetie, maar net buiten de grote drukte. Het is een klein, schoon hotel. Ontbijt niet al te uitgebreid, maar eigenlijk alles wat je van een ontbijt verwacht. Kamers zijn relatief groot met heerlijke bedden. Kortom: een aanrader.
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Pieter Joost, Dronten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een uitzonderlijk lage prijs
Top lokatie, nog geen 5 minuten van de belangrijkste aan meer punten van de boten naar de andere eilanden. Personeel is erg vriendelijk en het hotel is modern.
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

JFA

Positief: Netheid, personeel en service
Prima uitvalsbasis voor een verkenning van Venetië
La Pergola is een eenvoudig hotel op basis van B&B, maar dat is geen probleem want vlakbij ligt een straat met enkele goede eetgelegenheden. De inrichting van het hotel is eenvoudig maar voldoende Pluspunten: rustige ligging, minder dan 10 minuten lopen naar de haven en naar het strand, goede locatie voor een verkenning van Venetië, gemakkelijk bereikbaar vanaf vliegveld Marco Polo: precies 1 uur met de waterbus van Alilaguna. Minpunt of althans een vraagteken: in het zomerseizoen 's avonds op het strand live muziek tot (althans voor zover wij het mee maakten) 22:00 uur.
4 nachten verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

Harrie&Monique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, goed gelegen.
Zeer vriendelijk ontvangen in dit kleine hotel. Rustig gelegen op Lido, op loopafstand van pontjes. Gaan hier zeker naar yerug. Prima prijs-kwaliteit verhouding!

6/10 – Redelijk

Maria Dolores

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
El lugar está bien situado. En mi opinión falta atención del personal. El encargado o gerente no me dio la atención que yo esperaba. No está sucio, pero podría estar mejor.
2 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

DIEGO ALBERTO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
El espejo del baño roto..la tina del baño estado regular, falta de mantenimiento
2 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Cecilia

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien. Pero no cuenta con aire acondicionado
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid
Par ensemble satisfait.
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Gustavo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima relazione prezzo/qualità
1 nacht verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Angel

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Small, out dated, shower door broke so water all over the floor every shower, no elevator have to haul luggage up several flights of stairs. It’s about a 10 min walk from the water ferry but there’s usually taxis there waiting by the ferry. Have to take the ferry boat to most tourist activities which is about 30 or more ride.
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Rory

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing staff. The owner is the MAN! Authentic Italian vibe. Very walkable from dining and the beach
3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Maciej

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was just perfect! I’ve been very impressed.
4 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Marcin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Camilla

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Stryk detta hotell!
Rent skamlöst att hyra ut ett rum med luckor för som inte gick att ta bort - inget dagsljus, fläkten funkade dåligt samtidigt som den väsnades något fruktansvärt och lukten av mögel sattes i allt. Rummet såg rätt ok ut, men var helt förfärligt. Vi flydde för ett annat hotell trots att vi betalat för två nätter till; värt vartenda öre. Sov inte en blund på hela natten pga av fläkten.
3 nachten verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Petra

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was moldy, mosquitos screens broken abd safe non-functional.
7 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

O

7 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Life is like wet bidet towel (at this one)
For a budget hotel it’s OK. It’s probably better than staying at a hostel because it’s quiet and the bed is all right. For males, the hotel is probably fine, especially backpacker kids and bachelor party groups that are only staying a night. Females have very different biological needs and different anatomy, so I would not recommend taking one’s sister, wife, daughter, or mom here for more than one night, given the strict towel policy. The listing should be more explicit that you don’t get any towel change until after three nights. It’s not enough to tell the customer when they arrive, because by then it’s already too late to change bookings. If I read it and chose it anyhow, that would be a different story. The room stays very damp and humid, even with the fan running and the air conditioner on, which means the towels don’t dry, especially if you have long hair. A wet bath towel is one thing, but a wet bidet towel is really not ideal for the girl bits. And yes, I did ask thinking maybe it was on a request basis, but nurse ratchet gave me quite the lecture as if I were a school child. Other things that may bother you: sitting on the very worn and warped toilet seat. Flat, heavy, stained pillows. AC that is either fully on or fully off, but you must do it manually, many things broken or missing. Things you may like: nice patio. Quiet part of town. Low price. Small fridge. Easy check in. Key card.
3 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2024