Hotel Giovannina
Hotel voor gasten met huisdieren bij het shoppingcenter in Mestre met een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Giovannina
Beoordelingen
4,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, privébadkamer laden
Tweepersoonskamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden
Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden
Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, gemeenschappelijke badkamer laden
Eenpersoonskamer, gemeenschappelijke badkamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, gemeenschappelijke badkamer laden
Tweepersoonskamer, gemeenschappelijke badkamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden
Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Kleerkast
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Gelijkaardige accommodaties
Hotel Trieste
Hotel Trieste
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
6.8 van 10, (83)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Via Dante 113, Mestre, VE, 30170
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 0.70 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.30 per nacht voor gasten tussen 10-16 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 februari t/m 31 december betaal je EUR 1.00 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.50 per nacht voor gasten tussen 10-16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor lang parkeren: EUR 10 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 20 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Giovannina Mestre
Hotel Giovannina
Hotel Giovannina Mestre
Hotel Giovannina Hotel
Hotel Giovannina Mestre
Hotel Giovannina Hotel Mestre
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Giovannina
Beoordelingen
4,8
4,8/10
Netheid
5,6/10
Personeel en service
3,8/10
Voorzieningen
4,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
23 feb 2020
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 feb 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 okt 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 sep 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
15 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
비추
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
31 aug 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 aug 2019
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
22 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
sander
25 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
Horrible
sander
2 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
1 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Filthy & Dirt Ridden -PLEASE DO NOT STAY HERE
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
7 jun 2019
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Jean-Louis
25 mei 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean-Louis
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 mei 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 mei 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 dec 2018
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
GASTON
19 nov 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena ubicación
GASTON
1 nacht verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Majid
19 nov 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bof
Majid
4 nachten verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Armida
3 okt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Armida
2 nachten verbleven in september 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Nilce
25 sep 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel precario
Nilce
6 nachten verbleven in september 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Shiraj
27 aug 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shiraj
3 nachten verbleven in augustus 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
28 jul 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schifoso albergo a due passi dalle ferrovie,
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten
Vakantiehuizen