Alloggi Acquavita

Accommodatie in een affittacamere in Venetië, op wandelafstand van Rialtobrug

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Alloggi Acquavita

Exterieur
Suite | Een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd
Tweepersoonskamer | Een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd
Junior suite, uitzicht op het water | Uitzicht vanaf balkon
Receptie

Beoordelingen

7,6 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Gratis wifi
    Gratis wifi
De prijs is € 70
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op het water

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
  • 25 m²
  • Uitzicht op het water
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een kluis
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Economy kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Suite

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
  • 38 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Junior suite, uitzicht op het water

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een zetelbed - tweepersoons
Een privébadkamer
  • 25 m²
  • Uitzicht op het water
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 3 eenpersoonsbedden

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Cannaregio - Calle Venier 4852, Venice, VE, 30121

In de buurt

  • Rialtobrug - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • San Marcoplein - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Basiliek van San Marco - 15 min. wandelen - 1.2 km
  • Teatro La Fenice - 16 min. wandelen - 1.4 km
  • Dogenpaleis - 17 min. wandelen - 1.4 km

Restaurants

  • ‪Algiubagiò - ‬3 min. wandelen
  • ‪Antico Gatoleto - ‬4 min. wandelen
  • ‪Trattoria Pizzeria da Alvise - ‬3 min. wandelen
  • ‪Cafe Puppa - ‬2 min. wandelen
  • ‪Ristorante La Colonna - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Alloggi Acquavita

Affittacamere vlak bij Rialtobrug
Alloggi Acquavita ligt in de buurt van Basiliek van San Marco en San Marcoplein en heeft veel te bieden. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Snelle uitcheckservice, meertalig personeel en rookvrije accommodatie
  • Een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben leuke voordelen zoals airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en haardrogers
  • Verwarming en schoonmaakservice

Talen

Engels, Italiaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • De gratis wifi op de kamer is beperkt tot 1 uur per dag (maximum 1 apparaat)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
  • In gemeenschappelijke ruimtes is wifi gratis tot 1 uur per dag (maximum 1 apparaat)

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Goed verlicht pad naar de ingang

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 14 inch

Meer

  • Airconditioning
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 19.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor late check-in: EUR 30 als je incheckt tussen 19.00 uur en 21.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De accommodatie rekent 5 procent aan voor betalingen met kredietkaart.
Deze accommodatie heeft geen receptie.
De inchecklocatie verschilt van die van de accommodatie. Ga om in te checken naar [c/o Alloggi SS Giovanni e Paolo, Castello 6401, Venezia].
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Je wordt verwelkomd door je gastheer of -vrouw.
Als je na de openingstijden bij deze accommodatie arriveert, dien je op een andere locatie in te checken: [c/o Alloggi SS Giovanni e Paolo, Castello 6401, Venezia].
Contacteer de accommodatie minstens 48 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Na het boeken dien je een kopie van je legitimatiebewijs aan de accommodatie te verstrekken
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 06.00 uur te arriveren. 
Als je een verblijf in Venetië hebt geboekt, wordt je verzocht de website #EnjoyRespectVenezia te bezoeken voor belangrijke informatie over de stad en de plaatselijke regelgeving www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia.
Op bepaalde datums van het jaar dienen bezoekers een toegangsprijs van EUR 5 per persoon per dag te betalen om Venetië binnen te komen. Als je een accommodatie in Venetië hebt, ben je vrijgesteld van betaling hiervan. Gasten dienen echter op voorhand een vrijstellingsvoucher aan te vragen en deze bij aankomst met een identiteitsbewijs te tonen. Ga naar cda.comune.venezia.it om de betreffende datums te controleren en een vrijstelling aan te vragen.

Toegang tot accommodatie

Opgewacht door een gastheer/-vrouw

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: EUR 150 per accommodatie per verblijf
  • De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 januari t/m 31 januari betaal je EUR 1.40 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 0.70 per nacht voor gasten tussen 10-16 jaar oud.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 februari t/m 31 december betaal je EUR 2.00 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.00 per nacht voor gasten tussen 10-16 jaar oud.
  • Toeslag voor beddengoed: EUR 5 per persoon, per week
  • Handdoekentoeslag: EUR 5 per persoon, per week

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor late check-in: EUR 30 als je incheckt tussen 19.00 uur en 21.00 uur
  • Schoonmaakkosten: EUR 5 per dag
  • Toeslag voor airconditioning: EUR 5 per dag
  • De accommodatie berekent een toeslag van 5 procent op betalingen met een kredietkaart

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027042B4ES24THIE

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Gratis wifi op de kamer is beperkt tot 1 uur per dag (maximum aantal toestellen: 1). Wifi in openbare ruimtes is tevens gratis voor maximum 1 uur per dag (maximum aantal toestellen: 1).

Accommodatie ook bekend onder de naam

Acquavita
Locanda Acquavita
Locanda Acquavita Condo
Locanda Acquavita Condo Venice
Locanda Acquavita Venice
Locanda Acquavita Hotel Venice
Locanda Acquavita
Alloggi Acquavita Venice
Alloggi Acquavita Affittacamere
Alloggi Acquavita Affittacamere Venice

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Alloggi Acquavita?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Alloggi Acquavita?

Vandaag, 22 nov. 2024, kost een verblijf bij Alloggi Acquavita van één nacht voor twee volwassenen op 24 nov. 2024 min. € 66,0, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Alloggi Acquavita voor parkeren?

Bij deze affittacamere zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Alloggi Acquavita inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 19.00 uur. Tegen een toeslag van EUR 30 kun je bij deze accommodatie tussen 19.00 uur en 21.00 uur laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Alloggi Acquavita uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Alloggi Acquavita?

Deze accommodatie in een affittacamere ligt in Venetië centrum, op 10 minuten wandelen van Fondamenta Nuove en Rialtobrug. Ook San Marcoplein en Basiliek van San Marco liggen op een kwartiertje wandelen. Station Venetië Santa Lucia ligt op 23 minuten wandelen en naar Venetië (XVQ-Station Venezia Santa Lucia) is het 23 minuten wandelen.

Beoordelingen over Alloggi Acquavita

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 63 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 88 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 222 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Chantal

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Isela

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Emili

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We do not recommend staying here. I had high hopes as my conversations with the company before arrival was pleasant. They seemed to be very accommodating so thought this would be a nice stay. The man, Stefano, who checked us in was great and helpful! The issues started when we got to the “hotel”. - Our coffee machine didn’t work. We got a replacement one, but this should be checked before guest arrive. When we told the front desk man he seemed be annoyed that we were asked if these things could be fixed and blew us off. -Our toilet did not work. The toilet broke 3 times during our stay. We had to ask twice for it to be fixed, then it still broke again. Luckily my boyfriend was able to figure it out after an hour or so, but once again we shouldn’t have to be completely repairs when we are staying at a hotel. And no we never flushed any products down. -The bed frame was terrible. Any time you sat on the bed it would screech and move 2 feet. We constantly had to get up and push it back to the wall. All of this would be bearable, but the main issue was the front desk man. He should not be working in hospitality. He was aggressive towards us, and rude. He made the experience one we would never recommend to anyone else. Stay anywhere else. You’re paying hotel prices and this is not a hotel.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Juan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great budget option
Great service and mid-way between being close to everything and far from the busiest parts. A great budget option!
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Deirdre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basic clean and comfortable.
Room right on the canal. Clean and comfortable. Easily accessible to attractions. My one disappointment was their stringent checking in policy. As our Ryanair flight landed at 21:30 we had to stay at the airport, at our own expense. First night nonrefundable. But, i would plan properly and stay here again.
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Paola Maria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Bede

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay, very good value for money… I’ll be forever wondering who put that roof mirror in though.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Miguel Ángel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

PELLEGERINO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Molto buona.
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location for sightseeing on a budget.
Quaint little guest house right on a canal. Easy to get around and see the whole citt from here.
2 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Suvi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
:I
Had to do check in in totally different location (aprox. 1km away from the building where the rooms were). So wasted some time because had to walk to different directions..
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Kestas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice location. Be advised that the check in is about 10 minutes walk in another location from which you will get the keys and code for the front entrance.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Sara

1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

mario

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
scarsissima attenzione al cliente. le chiavi vengono consegnate in una struttura e l'alloggio si trova da tutt'altra parte. indicazioni difficili da seguire e rintracciate dopo che è stato fornito un nuovo indirizzo. struttura senza reception il loco, ma per contro, utilizzata come deposito per lenzuola e biancheria sporche. al chek-in chiedono gli estremi di una c/credito per addebiti di costo della camera (già prepagata) e per eventuali danni, ma la firma è chiesta prima che il cliente possa prendere visione della camera stessa e quindi per verificare le effettive condizioni dell'immobile. alle nostre rimostranze l'addetto alla reception non ha saputo dire altro che lui era solo un addetto e che gli risultava che fosse tutto scritto nell'annuncio. pessima esperienza. mai ricevuto un simile trattamento nonostante noi frequentiamo venezia molte volte l'anno.
2 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Brittani

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property was filthy. My husband and I arrived to find a smelly, hot room, there were flies all in the shower and bathroom, several on the walls in the bedding area. There were little black hairs on the bed spread. The sheets were clean, but you could quickly see that the actually bedding covers were not. The refrigerator has black mold in it and the door into the street (we opened to try to get cool/fresh air) had so much trash in the space in between. This was an experience AFTER having the hardest time locating the actual room. And once locating the room, we were informed we have to go another 12 minutes walk (with all our bags) to check in and receive the keys. My husband and I were discugusted by the room and ultimately decided to book a Marriott hotel with my company discount just to get out. We didn't stay at all (other than the hour or so it took to find another place so last minute). Despite all of that, and pictures supporting our concern, the tenant was not willing to give us any sort of assistance or refund. His only offer was to have his housekeeping come the following day at 4 PM to clean (again). This was a lower-cost room, I understand. So amenities were not expected, I realize that. We just wanted a simple room, on the water to really immerse into the culture, I am a Marriott employee, so finding a nice affordable hotel is not an issue. I was seeking experience. One that yes, was cheaper, but that is NO excuse for the absolute filth of this room.
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Bob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

YUMAR

1 nacht verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Marco

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanza piccolissima, con lavandino proprio in camera da letto. Bagno piccolissimo e senza bidet. Infissi in pessima condizione. Accessori e arredamento presenti nel minimo indispensabile (assente poggiasapone doccia, divisorio fisso doccia-bagno, c'è solo una tenda volante che fa si che il bagno si allaghi ad ogni utilizzo)
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Fabio

1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

FLORESTA

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Panorama suggestivo, lampadario interessante, pareti e tende simili a quelle di un nobile di stirpe regale dell' 800 . Specchio funzionale, ma con postazione poco efficace. Armadio superlativo con grucce. Fono palloso, TV con antenna difettosa, climatizzatore incompreso.
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Jossie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, nice spacious bedrooms. The only inconvenience is that the check-in location is different than where we stay, and that the check-in hours are very inflexible.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Sylvère

Positief: Netheid, comfort kamer
sejour
Si il y a des voisins, cela peut être bruyant Sinon Venezio cool
4 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loved it!
Service was excellent. The girl at the front desk worked very hard to get the safe working for us. She didn't give up until she succeeded in finding the keys and new batteries. Bright charming spacious room, spotless, nice big windows looking over a schoolyard. Great location close to F.te Nove water taxi stop, just a short ride to Murano. Bed was very comfortable - a beautiful 4 poster. The fridge worked, the wardrobe was spacious and clean. The teensy weensy shower was quite an adventure. Only cons were: no screens on the windows so could not open them at night; and no elevator, which was only a minor issue on arrival and departure with luggage.
4 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Leonardo

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Decepção
Se possível evitem esse hotel, pois passamos e vimos pessoas passarem por uma situação horrível. O check-in é feito até as 21:00 e sabia que iria chegar no local em cima da hora. Liguei para o recepcionista e ele me informou que poderia aguardar por um certo tempo. Porém meu voo atrasou e assim que cheguei em Veneza, por volta das 20:40, liguei para o estabelecimento mas ninguém atendeu. Continuei ligando várias vezes e quando cheguei no local a porta estava fechada. Por sorte uma pessoa que estava passando na rua me ajudou a achar um outro lugar para passar a noite, pois a cidade estava com quase todos os hotéis cheios. No dia seguinte, voltamos ao Locanda Acquavita e fomos forçados a pagar pela noite que não quiseram nos receber. E ainda por cima na última noite em que fiquei lá a mesma coisa aconteceu com outro casal. Também achei um absurdo o jeito que o gerente do hotel nos tratou ao saber da situação e o recepcionista ainda por cima quis ter razão e nos chamou de mentirosos, pois ele disse que esperou e não aparecemos. Um outro funcionário disse que normalmente quando isso acontece é cobrada uma taxa extra e ele mesmo aguarda o hóspede chegar, mas isso não ocorreu.
3 nachten verbleven in juni 2019