Fairfield by Marriott Vadodara

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel bij het shoppingcenter in Vadodara met gratis valetparkeerservice

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Vadodara

Uitzicht vanuit accommodatie
Lobbylounge
Exterieur
Suite, 1 kingsize bed | Een kluis op de kamer, individueel gemeubileerd, een bureau
Suite, 1 kingsize bed | Een kluis op de kamer, individueel gemeubileerd, een bureau

Beoordelingen

8,8 op 10 –

Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Gratis wifi
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
De prijs is € 85
inclusief belastingen en toeslagen
5 jan - 6 jan 2025

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
  • 51 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Premium kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Premium kamer, 1 kingsize bed met slaapbank, niet-roken, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

De binnenplaats
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
RC Dutt Road, Alkapuri, Vadodara, Gujarat, 390007

In de buurt

  • Maharaja Sayajirao University - 13 min. wandelen
  • Sayaji Baug - 3 min. rijden
  • ISKCON Baroda, Sri Sri Radha Shyamasundar Mandir Temple - 4 min. rijden
  • Laxmi Vilas Palace - 5 min. rijden
  • Baps Swaminarayan Mandir - 6 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Vadodara Junction Station - 13 min. wandelen
  • Vadodara (BDQ) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sasumaa - ‬3 min. wandelen
  • ‪Pizza Bell - ‬5 min. wandelen
  • ‪Paras Pan Shop - ‬4 min. wandelen
  • ‪Bombay Sandwich - ‬2 min. wandelen
  • ‪Barbeque Nation - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Fairfield by Marriott Vadodara

Hotel met een chique stijl niet ver van Laxmi Vilas Palace
Fairfield by Marriott Vadodara bevindt zich dicht bij Maharaja Sayajirao University en Sayaji Baug en biedt een wasserij en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een feestzaal
  • Bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
De 96 kamers zijn individueel gemeubileerd en bieden voordelen zoals (laptop)kluisjes en laptopwerkplekken, bovenop extra's zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Regendouches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies van 55 inch met kabelzenders
  • Omheinde privétuinen, (kleer)kasten en recyclage

Talen

Engels, Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: INR 450 voor volwassenen en INR 225 voor kinderen
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Teal

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Minikoelkast
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Gladde vloer in de kamer
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Handgreep naast het toilet
  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Verhoogd toilet

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 55 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Keukenpapier
  • Minikoelkast

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Individuele aankleding
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Recycleren
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 15.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 450 voor volwassenen en INR 225 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 784 per persoon (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Fairfield by Marriott Vadodara Hotel
Fairfield by Marriott Vadodara Vadodara
Fairfield by Marriott Vadodara Hotel Vadodara

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Fairfield by Marriott Vadodara?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Fairfield by Marriott Vadodara?

Vandaag, 23 dec. 2024, kost een verblijf bij Fairfield by Marriott Vadodara van één nacht voor twee volwassenen op 5 jan. 2025 min. € 84,61, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Fairfield by Marriott Vadodara voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Fairfield by Marriott Vadodara inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 15.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Fairfield by Marriott Vadodara uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken.

Biedt Fairfield by Marriott Vadodara een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 784 per persoon.

Waar staat Fairfield by Marriott Vadodara?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, op 1 km van Maharaja Sayajirao University en op 5 km afstand van Sayaji Baug en ISKCON Baroda, Sri Sri Radha Shyamasundar Mandir Temple. Ook Laxmi Vilas Palace en Baps Swaminarayan Mandir liggen op 10 km afstand. Vadodara Junction Station ligt op 13 minuten wandelen.

Beoordelingen over Fairfield by Marriott Vadodara

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 29 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 29 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

nisha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is on the modern side and is clean. The staff are friendly and courteous. The location is very convenient for shops and restaurants.
2 nachten verbleven in december 2024

4/10 – Matig

keyur

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I don't like it
12 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

keyur

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Property is best location,but staff need more more training,I m totally disappointed,that is not international standard
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Vandan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff very helpful and accommodating
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Jagdish

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good feedback
The stay was amazing, they staff was wonderful, specially jayankar and Varun from the front desk. The staff from restaurant Krishnedu and Timir.
4 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Jagdish

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Rajesh Devidas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff and their customer services were excellent. Dining was excellent with good choice of food from breakfast lunch and dinner. Could include some rooms with working desk area for those who need that facility with a decent orthopedic office chair supporting the back. I stayed for about 10 days in my first stay at this Hotel and am planning to stay about 15 days on this trip or more depending on when my Business gets completed. Well Done and keep it up. Raj Doshi
4 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Amul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love staying here Staff is exceptional Varun Ritesh Raj Shantanam .. all are great Feels like home
4 nachten verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Adil

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just a standard clean Marriott property. They carer mostly to corporate.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

SANDEEP

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Amul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing experience Will go again
6 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

TAO

1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Amul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean convenient and comfortable
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Pradeep

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent food
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice clean good service
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Abhishek

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Binta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Area
3 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Bad experiences which ruined our stay.
Overall our stay was very good. The team and managers at front desk reception where exceptionally brilliant. Nothing was too much trouble. The manager of restaurant Ritesh was also excellent and his serving team. We had a very bad experience one morning at breakfast. Which we raised, along with 5 other groups/guest tables. The man in question was called Niraj, who was supervising restaurant that morning. We all saw that he could not manage the team or guests. When anyone complained he disappeared into the back for 10 minutes at a time. He also spoke back to a guest and told him to fetch food himself if available at the back. The food dispensers were always less than a quarter full. The Massala tea was always cold or not available. On the last day at breakfast Niraj approached me and asked me to make a statement on a blank piece of paper to say I was happy with service. This is what shocked me even more. To approach a guest in this manner is beyond unacceptable. I refused! He was clearly scared. We’ve stayed in many Marriott’s and this time we were unhappy for the first time. But we felt we needed to keep a smile on our faces otherwise our time in Vadadora would be completely spoilt. We didn’t feel like eating in the restaurant after this, even though the offer of a complimentary lunch was offered by Ritesh. 2: one morning despite a do not disturb sign being on - laundry boy knocked /rang 3 times and woke us up. We did not request laundry. This was such bad service.
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Anil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Food was average. Everything else excellent
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Accounts

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed the stay at this hotel. Staff was friedly and experiance was great.
1 nacht verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jagannath

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Beware
Unlike of Marriott brand they cheated by giving a small room which was smaller than their standard room. Most of things in Bathroom were falling apart, semi cooked or uncooked food being served. I won’t rate more than 3
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Koshali

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and good value for money hotel Good breakfast spread
5 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent staff and service. Hotel is convenient location and clean. Restaurant food is great as well
8 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Another sanctuary in Baroda / Vadodara
1 nacht verbleven in juni 2022