Ulsan Samsan The Sharp
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Nam-gu
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ulsan Samsan The Sharp
Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden
Standaard kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Gelijkaardige accommodaties
H2 Hotel
H2 Hotel
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Airconditioning
Receptie 24/7
8.0 van 10, Zeer goed, (7)
De prijs is € 37
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
4, Samsin-ro, Ulsan, 44696
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ulsan Samsan The Sharp Hotel
Ulsan Samsan The Sharp Ulsan
Ulsan Samsan The Sharp Hotel Ulsan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ulsan Samsan The Sharp
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
2,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
15 sep 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
PAUL JUDONG
Reisde met familie
2 aug 2024
PAUL JUDONG
1 nacht verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
Nishant
Reisde met familie
12 sep 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nishant
2/10 – Ontzettend slecht
Hae-Cheol
18 jun 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room stinks.
Hae-Cheol
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
DONG JOON
31 okt 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DONG JOON
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
YOUNGHO
25 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOUNGHO
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
kangseob
Zakenreiziger
20 feb 2022
Positief: Netheid
kangseob
1 nacht verbleven in februari 2022
4/10 – Matig
Shiraz
Reisde met een groep
7 dec 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shiraz
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
nanhee
Zakenreiziger
12 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nanhee
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
hyunju
Reisde met een groep
21 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
감동을준 호텔
hyunju
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Min
Reisde met een groep
25 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Min
1 nacht verbleven in april 2021
4/10 – Matig
SEONG DONG
Zakenreiziger
11 apr 2021
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
SEONG DONG
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
KYUNG SOO
Reisde met familie
23 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KYUNG SOO
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
SooHan
Zakenreiziger
5 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
재방문하고 싶어요
SooHan
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
HYO GEUN
Zakenreiziger
19 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
편안한 수면을 취했습니다
HYO GEUN
2 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
HYO GEUN
Zakenreiziger
18 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
편하게 잘 쉬었어요
HYO GEUN
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Sol
11 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sol
2 nachten verbleven in oktober 2020
6/10 – Redelijk
Sohyeon
Reisde met een groep
1 okt 2020
Negatief: Netheid, comfort kamer
나쁘지않습니다
Sohyeon
2 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Jisun
19 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
새로운경험 굿
Jisun
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
wheeler
4 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
wheeler
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
HEE SOO
Zakenreiziger
28 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
더샾 최고최고
HEE SOO
22 nachten verbleven in juli 2020