Kashiwaya
Ryokan met gratis parkeerplaatsen in Chikuma
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kashiwaya
Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style) laden
Traditionele kamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een ligbad
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Kleerkast
Gelijkaardige accommodaties
Mercure Nagano Matsushiro Resort & Spa
Mercure Nagano Matsushiro Resort & Spa
All-inclusive
Spa
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
8.2 van 10, Zeer goed, (305)
De prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
6 jan - 7 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
1-39-3 Tokura Kamiyamada Onsen, Chikuma, Nagano, 389-0821
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 1100 voor volwassenen en JPY 1100 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening en een hoge stoel te reserveren.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er gelden mogelijk extra toeslagen voor kinderen van 0-5 jaar in verband met extra bedden en maaltijden.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kashiwaya Inn Chikuma
Kashiwaya Chikuma
Kashiwaya Ryokan
Kashiwaya Chikuma
Kashiwaya Ryokan Chikuma
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kashiwaya
Beoordelingen
7,4
Goed
7,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger, Reisde met partner
25 nov 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
??????
24 nov 2024
??????
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Sukesada
7 sep 2024
Positief: Comfort kamer
Sukesada
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
ひろゆき
18 aug 2024
ひろゆき
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
???
Reisde met familie en kleine kinderen
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
yuji
24 jul 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yuji
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
HANAKO
Reisde met een groep
2 jun 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
HANAKO
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
あつこ
26 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
あつこ
1 nacht verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
けいいち
5 mrt 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
けいいち
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Rui
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rui
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Yoshinobu
Reisde met familie
9 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Yoshinobu
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
miki
18 sep 2023
Positief: Personeel en service
miki
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
タダヒロ
Reisde met een groep
27 aug 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
タダヒロ
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Fumio
Reisde met familie en kleine kinderen
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fumio
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Akira
Reisde met een groep
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
tomokazu
20 aug 2023
tomokazu
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 aug 2023
Positief: Netheid
古いが綺麗
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
リョウスケ
Reisde met een groep
15 aug 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
リョウスケ
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
みつよし
Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2023
Positief: Personeel en service
みつよし
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
えみ
29 jul 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
えみ
1 nacht verbleven in juli 2023
4/10 – Matig
??
26 jun 2023
??
5 nachten verbleven in juni 2023
4/10 – Matig
Yu Keung
20 nov 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yu Keung
2 nachten verbleven in november 2022
2/10 – Ontzettend slecht
kaien
8 okt 2022
kaien
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
ヒロアキ
Reisde met familie
3 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヒロアキ
1 nacht verbleven in mei 2022