Hotel Platon
Hotel aan het wandelpad langs de rivier met 2 bubbelbaden en een sauna
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Platon





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, 2 slaapkamers laden

Twin kamer, 2 slaapkamers
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
2 slaapkamers
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Een haardroger
Een bureau
Alle foto's voor Kamer, 1 twijfelaar laden

Kamer, 1 twijfelaar
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een ligbad
Een haardroger
Een bureau
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Platon Annex Green Plaza
Hotel Platon Annex Green Plaza
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.0 van 10, Goed, 32 beoordelingen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-12-2,Kamiyamada Onsen, Chikuma, Nagano, 389-0821
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 1100 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Platon Chikuma
Platon Chikuma
Hotel Platon Hotel
Hotel Platon Chikuma
Hotel Platon Hotel Chikuma
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Platon
Beoordelingen
7,2
Goed
6,4/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
takuji
Zakenreiziger
6 jan 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
takuji
1 nacht verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
318
9 okt 2023
Negatief: Netheid
318
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Kinya
1 jan 2023
Kinya
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
SEKIGUCHI SEKIGUCHI KK
Zakenreiziger
15 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SEKIGUCHI SEKIGUCHI KK
3 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
つとむ
Reisde met een groep
26 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
つとむ
1 nacht verbleven in november 2021
4/10 – Matig
MASANORI
Reisde met familie
22 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


MASANORI
1 nacht verbleven in september 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 sep 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Tsubasa
Reisde met familie
21 aug 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tsubasa
1 nacht verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 mrt 2020
リーズナブル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Shigemitsu
Zakenreiziger
14 jan 2020
Negatief: Netheid, comfort kamer
プラトン
Shigemitsu
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
7 jan 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
Sivashankaran
Reisde met familie
1 jan 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor maintenance n cleanliness
Sivashankaran
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Tomoaki
Reisde met familie
31 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer



Tomoaki
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 dec 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
チョッとめんどう
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
TAKASHI
16 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
丁寧な電話対応ありがとうございました!
TAKASHI
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
mitsutake
18 sep 2019
Positief: Personeel en service
mitsutake
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 aug 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
良いと思います!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 jun 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Shigemitsu
13 jun 2019
Negatief: Netheid, comfort kamer
プラトンは旅の目的次第です。
Shigemitsu
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Toshihito
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toshihito
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
mitsuji
7 mei 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
温泉イマイチ
mitsuji
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
satoshi
27 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
satoshi
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Jun
13 feb 2019
Jun
1 nacht verbleven in februari 2019