KASA Hotel Parota

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Cenote Canavera

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn January 2025 en February 2025.
januari 2025
februari 2025

Fotogalerie voor KASA Hotel Parota

Deluxe penthouse, 3 slaapkamers, privézwembad, uitzicht op zwembad | Woonkamer | Ledtelevisie
Een buitenzwembad
Poolbar
Lobby
Fietsen

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Bar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Zwembad
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Luxe suite, 1 slaapkamer, keuken, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Ledtelevisie
  • 122 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Studio, keuken

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
  • 51 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons zetelbed

Superior kamer

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 29 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe penthouse, 3 slaapkamers, privézwembad, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Een balkon
Privézwembad
Airconditioning
Een gratis babybed
Keuken
Ledtelevisie
Een plafondventilator
3 slaapkamers
  • 321 m²
  • Max. aantal: 7
  • 3 kingsize bedden en 1 tweepersoons zetelbed

Penthouse, 1 slaapkamer, privézwembad

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Privézwembad
Airconditioning
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
  • 221 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Luxe appartement, 3 slaapkamers, keuken, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
  • 194 m²
  • Max. aantal: 7
  • 3 kingsize bedden en 1 tweepersoons zetelbed

Deluxe penthouse, 2 slaapkamers, privézwembad, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Een balkon
Privézwembad
Airconditioning
Een gratis babybed
Keuken
Ledtelevisie
Een plafondventilator
2 slaapkamers
  • 269 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 kingsize bedden en 1 tweepersoons zetelbed

Luxe appartement, 2 slaapkamers, keuken, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
  • 150 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 kingsize bedden en 1 tweepersoons zetelbed

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Veelgestelde vragen

Beschikt KASA Hotel Parota over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij KASA Hotel Parota?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent KASA Hotel Parota voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij KASA Hotel Parota inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij KASA Hotel Parota uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt KASA Hotel Parota een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 232 per voertuig.

Waar staat KASA Hotel Parota?

Dit hotel ligt in Zama, op 3,5 km van Cenote Canavera en op 4,7 km van Tulum Mayan Ruins. Ook Cenote Cristal en Playa Paraíso liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over KASA Hotel Parota

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 301 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 63 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 394 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jovita

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Impressive

10/10 – Uitstekend

Erode

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing staff and amazing hotel, very clean, room service available, very safe and secure area.

10/10 – Uitstekend

cheyenne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Z
4 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Ashura

Bbb
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Susan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a new location and it was FABULOUS! Truly high end features, amenities, grounds, bedding, dining, etc. We were absolutely surprised and very pleased. Would stay there again and have been recommending it to our friends. Staff was wonderful too.
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kasa Kuyen
Vi ble flyttet til Kasa Kuyen da de hadde skiftet eiere elns? Litt vanskelig å finne hotellet, men når vi først kom dit var alt perfekt. Superfine og rene rom. Hyggelig personale. Fint hotell og frokostområde. Frokosten var deilig - du kunne velge fra meny hver dag. Gratis parkering. Litt lite basseng, og ingen solsenger, men vi hadde ikke planer om å ligge ved bassenget uansett. Merk, det er mye mygg ettersom det ligger i et frodig område, så ta med myggspray.
5 nachten verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Armias

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The day of our arrival we get a message stating they’ve moved us to a different property. New property was not up to par and still under construction. We were left to find our own accommodations last minute.
4 nachten verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Bryony

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
We stayed in this hotel because of its proximity to things within the area of Tulum. We were promised free breakfast each morning which ended after day 3 as the hotel removed all the kitchen equipment and staff from the hotel. They expected us to come to another hotel to have breakfast. Front desk staff were never there and we felt unsafe at night due to this. Fresh drinking water cooler was removed on the last day and no water was provided. The hotel is in a legal battle with owners and hotel is renting out rooms with this happening and guests are the ones to suffer for it. Very disappointed in this hotel and that Expedia actually booked it out.
8 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Tierra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My friends and I enjoyed our stay at this property! The staff was friendly, the bar has happy hour everyday from 4pm-8pm. I also like how secluded the area was but it was still close to everything we needed. The only complaint I have is that it was a struggle getting clean towels everyday but the hotel tried to accommodate as best they could. Thank you! I would stay again.
3 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

nicholas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kasa Parota was incredible. My stay here was pleasant and all the staff were friendly and helpful.
5 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Cecilie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2022

4/10 – Matig

Kham

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Surprided
2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

David, Chicago

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We stayed in a great, modern room with full kitchen and porch along the pool (last time it was with a private balcony over looking the pool). Room had all we needed and we were treated by all of the hotel staff like VIPs. Location was safe and walking distance to the Puebla area. Breakfast was good, but not spectacular (we are vegetarians, so this may have complicated things for them) What most disappointed us about our stay was that the electricity was turned off at 7am (the day of our departure). So that meant no lights, no media, no WIFI, and worst, no water for coffee, toilet flushing, or showers! It was due to some maintenance being performed by the city in the area, so out of the control of the hotel. But we were only told about this via text at 10:30pm the night before. In any case, the staff really did their best to help us work through the issues with buckets of water pulled up from their well. But this serves as a cautionary tale for those choosing to stay in a hotel without a backup generator system.
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

David, Chicago

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very friendly and accommodating. And the room was large and a great value for money. Area was safe, but not close to many dining options. So we ate at the hotel, where the food was not very exciting and the beer was served in cans and was warm.
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tive alguns problemas, como chegar no hotel e não ter energia elétrica, ou seja, sem ar condicionado e sem banho, luz, Wi-Fi , o bairro todo estava sem energia .
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Adi Sela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Chiamaka

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

James

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Michaela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, friendly staff, very nice rooms
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

STEPHANIE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved everything about the hotel. The only dislike was we couldn’t really utilize the pool. The water was super cold.
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
4 nachten verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Drew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Madison

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms and property were amazing!! Definitely recommend.
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Percy D.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great except the new construction around the property.
5 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Thiara Ramirez

3 nachten verbleven in december 2021