KASA Hotel Parota

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Cenote Canavera

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor KASA Hotel Parota

Deluxe penthouse, 3 slaapkamers, privézwembad, uitzicht op zwembad | Woonkamer | Ledtelevisie
Fietsen
Poolbar
Een buitenzwembad
Lobby

Beoordelingen

9,4 op 10 –

Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Bar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Zwembad
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Luxe suite, 1 slaapkamer, keuken, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Ledtelevisie
  • 122 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Studio, keuken

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
  • 51 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons zetelbed

Superior kamer

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 29 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe penthouse, 3 slaapkamers, privézwembad, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Een balkon
Privézwembad
Airconditioning
Een gratis babybed
Keuken
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
  • 321 m²
  • Max. aantal: 7
  • 3 kingsize bedden en 1 tweepersoons zetelbed

Penthouse, 1 slaapkamer, privézwembad

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon of terras
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Privézwembad
Airconditioning
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
  • 221 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Luxe appartement, 3 slaapkamers, keuken, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
  • 194 m²
  • Max. aantal: 7
  • 3 kingsize bedden en 1 tweepersoons zetelbed

Deluxe penthouse, 2 slaapkamers, privézwembad, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Een balkon
Privézwembad
Airconditioning
Een gratis babybed
Keuken
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
  • 269 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 kingsize bedden en 1 tweepersoons zetelbed

Luxe appartement, 2 slaapkamers, keuken, uitzicht op zwembad

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
  • 150 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 kingsize bedden en 1 tweepersoons zetelbed

Gelijkaardige accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Calle Prol. Sayil, Lotes 3 y 4, Aldea Zama, Tulum, QROO, 77780

In de buurt

  • Nationaal Park Tulum - 3 min. rijden
  • Cenote Canavera - 5 min. rijden
  • Tulum Mayan Ruins - 7 min. rijden
  • Playa Tulum - 11 min. rijden
  • Playa Paraíso - 17 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Internationale luchthaven Tulum (TQO) - 42 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mercado Tulum - ‬12 min. wandelen
  • ‪Rossina Cafe - ‬9 min. wandelen
  • ‪La Parrillada Tulum - ‬15 min. wandelen
  • ‪Pescaderia Estrada - ‬15 min. wandelen
  • ‪Safari Comedor Zama - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

KASA Hotel Parota

Hotel vlak bij Cenote Canavera
KASA Hotel Parota bevindt zich dicht bij Playa Paraíso en Tulum Mayan Ruins en biedt een gratis continentaal ontbijt, een poolbar en een terras. Gratis wifi in de kamer, een tuin en een droogkuis/wasserijservice zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Gratis lokale shuttleservice, fietsverhuur en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Rookvrije accommodatie, meertalig personeel en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij KASA Hotel Parota hebben voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis plaatselijke shuttleservice tot 5 km afstand
  • Plaatselijke shuttleservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 08.00 uur tot 11.00 uur
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Buiten

  • Picknickplaats
  • Strandlakens
  • Strandstoelen
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Gebouwd in 2017
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 232 per voertuig (retour)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusapparaat

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kasa Hotel Residences Tulum
Kasa Hotel Residences
KASA Hotel Parota Tulum
KASA Parota Tulum
KASA Parota
Kasa Hotel + Residences
KASA Hotel Parota Hotel
KASA Hotel Parota Tulum
KASA Hotel Parota Hotel Tulum

Veelgestelde vragen

Beschikt KASA Hotel Parota over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij KASA Hotel Parota?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent KASA Hotel Parota voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij KASA Hotel Parota inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij KASA Hotel Parota uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt KASA Hotel Parota een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 232 per voertuig.

Waar staat KASA Hotel Parota?

Dit hotel ligt in Zama, op 3,5 km van Cenote Canavera en op 4,7 km van Tulum Mayan Ruins. Ook Cenote Cristal en Playa Paraíso liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over KASA Hotel Parota

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 301 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 63 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 394 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 394 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jovita

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Impressive

10/10 – Uitstekend

Erode

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing staff and amazing hotel, very clean, room service available, very safe and secure area.

10/10 – Uitstekend

cheyenne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Z
4 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Ashura

Bbb
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Susan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a new location and it was FABULOUS! Truly high end features, amenities, grounds, bedding, dining, etc. We were absolutely surprised and very pleased. Would stay there again and have been recommending it to our friends. Staff was wonderful too.
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kasa Kuyen
Vi ble flyttet til Kasa Kuyen da de hadde skiftet eiere elns? Litt vanskelig å finne hotellet, men når vi først kom dit var alt perfekt. Superfine og rene rom. Hyggelig personale. Fint hotell og frokostområde. Frokosten var deilig - du kunne velge fra meny hver dag. Gratis parkering. Litt lite basseng, og ingen solsenger, men vi hadde ikke planer om å ligge ved bassenget uansett. Merk, det er mye mygg ettersom det ligger i et frodig område, så ta med myggspray.
5 nachten verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Armias

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The day of our arrival we get a message stating they’ve moved us to a different property. New property was not up to par and still under construction. We were left to find our own accommodations last minute.
4 nachten verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Bryony

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
We stayed in this hotel because of its proximity to things within the area of Tulum. We were promised free breakfast each morning which ended after day 3 as the hotel removed all the kitchen equipment and staff from the hotel. They expected us to come to another hotel to have breakfast. Front desk staff were never there and we felt unsafe at night due to this. Fresh drinking water cooler was removed on the last day and no water was provided. The hotel is in a legal battle with owners and hotel is renting out rooms with this happening and guests are the ones to suffer for it. Very disappointed in this hotel and that Expedia actually booked it out.
8 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Tierra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My friends and I enjoyed our stay at this property! The staff was friendly, the bar has happy hour everyday from 4pm-8pm. I also like how secluded the area was but it was still close to everything we needed. The only complaint I have is that it was a struggle getting clean towels everyday but the hotel tried to accommodate as best they could. Thank you! I would stay again.
3 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

nicholas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kasa Parota was incredible. My stay here was pleasant and all the staff were friendly and helpful.
5 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Cecilie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2022

4/10 – Matig

Kham

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Surprided
2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

David, Chicago

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We stayed in a great, modern room with full kitchen and porch along the pool (last time it was with a private balcony over looking the pool). Room had all we needed and we were treated by all of the hotel staff like VIPs. Location was safe and walking distance to the Puebla area. Breakfast was good, but not spectacular (we are vegetarians, so this may have complicated things for them) What most disappointed us about our stay was that the electricity was turned off at 7am (the day of our departure). So that meant no lights, no media, no WIFI, and worst, no water for coffee, toilet flushing, or showers! It was due to some maintenance being performed by the city in the area, so out of the control of the hotel. But we were only told about this via text at 10:30pm the night before. In any case, the staff really did their best to help us work through the issues with buckets of water pulled up from their well. But this serves as a cautionary tale for those choosing to stay in a hotel without a backup generator system.
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

David, Chicago

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very friendly and accommodating. And the room was large and a great value for money. Area was safe, but not close to many dining options. So we ate at the hotel, where the food was not very exciting and the beer was served in cans and was warm.
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tive alguns problemas, como chegar no hotel e não ter energia elétrica, ou seja, sem ar condicionado e sem banho, luz, Wi-Fi , o bairro todo estava sem energia .
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Adi Sela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Chiamaka

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

James

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Michaela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, friendly staff, very nice rooms
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

STEPHANIE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved everything about the hotel. The only dislike was we couldn’t really utilize the pool. The water was super cold.
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
4 nachten verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Drew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Madison

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms and property were amazing!! Definitely recommend.
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Percy D.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great except the new construction around the property.
5 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Thiara Ramirez

3 nachten verbleven in december 2021